Zondag 13 december 20089
Kalken 25 - 35 -45 km
Zaal SKALA, Colmanstraat 51
8u30 - 10u30 u
info 0472/75.43.01
De natuurgebieden Kalkense Meersen De Gratiebossen in Zele en Het Berlare Broek zijn de ingrediënten van deze tocht.
Zelfs na de zware regenval van de voorbije periode is de omloop goed berijdbaar.
Ruime parking, uitgebreide bevoorrading, douches voor dames en heren, bike wash, belegde boterham na de rit.
Zo 13/12/2009 Kalken
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- supermotard
- Mountainbiker
Post by supermotard »
bij mij is da de 6 en de 9easy wrote:'s avonds laat durven de 8 en de 9 op mijn klavier soms dicht tegen mekaar kruipen, vandaar héaanwezig ! wel nog lang wachten tot 20089
vrée wijzen tocht. én een droge tocht, doet eens deugd na al die weken regen. goede bepijling, bevoorrading was dik in orde met appelsientjes en de usual (we negeren de smaak van het sportdrankje).
en veel volk aanwezig, naar mijn bescheiden mening, ik was wel wat laat om te starten, maar de parking stond toch bomvol.
i enjoyed it !
greetz
3S
en veel volk aanwezig, naar mijn bescheiden mening, ik was wel wat laat om te starten, maar de parking stond toch bomvol.
i enjoyed it !
greetz
3S