Regen

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Foxy
Mountainbiker

Regen

Post by Foxy »

Iedereen kent het wel. Je hebt een volledige dag vrij en uiteraard plan je dan om eens een langer toerke te gaan doen met de mtb dan anders, maar wat zien we aan de hemel? Jawel, de regen. Mijn maat vind dat het slecht weer is om te fietsen, maar hier kriebelt het veel te veel. Ben ik de enige die zo stom is om in de regen te gaan pletsen in de modder of zijn er hier nog van die die-hards? :-D

groeten,
matthias
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Mijn motto is : "Als het niet regent van int begin, vertrek ik" :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Veel zin om te vertrekken heb ik dan meestal niet, maar ben content als ik eenmaal vertrokken ben. Ookal is 't maar voor een uurke. Ik heb een goed regenjasje en blijf dus al bij al goed droog. Als het echt veel regent en waait, dan vertrek ik niet.
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

timdelma wrote:Mijn motto is : "Als het niet regent van int begin, vertrek ik" :wink:
Ja, hetzelfde hier :-D
bikerzot92
Mountainbiker

Post by bikerzot92 »

Tokke wrote:
timdelma wrote:Mijn motto is : "Als het niet regent van int begin, vertrek ik" :wink:
+1
hanske636
Mountainbiker

Re: Regen

Post by hanske636 »

matthias d wrote:Ben ik de enige die zo stom is om in de regen te gaan pletsen in de modder
Nee. :lol:
Morgen heb ik een halve dag verlof.
Ik sta met de vroege en heb dus om 10u gedaan.
Ik heb deze week nog niet kunnen rijden.
Morgen mag het pijpenstelen regen of 't is al eender wat......morgen ga ik rijden. :wink:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik had vandaag ook verlof dus toch aangezet voor een ritje. Ik was nog geen 20m van mijn oprit gereden en 't begon te regenen. Heb zo'n 4-5km in de gietende regen gereden en daarna is het opgehouden. Zelfs nog een paar opklaringen gehad en een zon die af en toe kwam piepen. Toch 2u20 gereden vandaag. 't Was wel stoempen tegen de wind langs de Schelde.
jaro
Mountainbiker

Re: Regen

Post by jaro »

hanske636 wrote:
matthias d wrote:Ben ik de enige die zo stom is om in de regen te gaan pletsen in de modder
:wink:
Hier nog ene die zo " stom " is. :wink:
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

bikerzot92 wrote:
Tokke wrote:
+1
+2
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Elke keer als het tijdens een fietstocht begint te regenen zeg ik altijd dat ik de volgende keer als het regent ook gewoon ga vertrekken, want eens ge nat zijt valt die regen toch wel mee....

Maar toch krijg ik mezelf niet op de fiets als het regent... #-o :lol:
Post Reply