Ben op zoek naar een goed zadel waar je toch wel enige uren kan opzitten .
Iemand goede/slechte ervaringen ?
Thx Pirati
XC zadel
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- JanMan
- Mountainbiker
Ooit al eens op een tune zadel gezeten ? Ik denk dat je hem dan nie echt kan beoordelen. En nooit beoordelen op looks ( neem nu de crossmx SL ) Ik denk na het een aantal toertochen toch ook helemaal anders over die carbon zadels. Ik vind mijn carbon zadel zelfs beter dan een Slr en die is super. Als ge weet dat er wel een paar profs zijn die met een SLR carbon of met een ax-lightness rijden...
janman wrote:Ooit al eens op een tune zadel gezeten ? Ik denk dat je hem dan nie echt kan beoordelen. En nooit beoordelen op looks ( neem nu de crossmx SL ) Ik denk na het een aantal toertochen toch ook helemaal anders over die carbon zadels. Ik vind mijn carbon zadel zelfs beter dan een Slr en die is super.
Ja ik heb al op een tune zadel gezeten en er een ritje mee gereeden en tegenover een fizik arione vind ik dat een plank en een slr(die ik had voor mijn arione) vind ik ook aan de harde kant.
Maar heb jij al eens met een fizik gobi of arione gereeden?
En hoeveel rijden er met een fizik gobi of arione rijden?Als ge weet dat er wel een paar profs zijn die met een SLR carbon of met een ax-lightness rijden...
ik heb drie zadels, en ik wissel af, kwestie om niet altijd op de zelfde plaats 'belasting' te hebben,
slr = ok zelfs voor 2 a 3 uur, maar als je dan op een softer zadel gaat zitten denk je toch wel even ; dit is beter,
fizik nisene : comfortabeler en toffe look,
selle italia trans am : comfy
maar ik blijf erbij : afwisselen ; 't gaat toch over een gevoelig plaatske he
slr = ok zelfs voor 2 a 3 uur, maar als je dan op een softer zadel gaat zitten denk je toch wel even ; dit is beter,
fizik nisene : comfortabeler en toffe look,
selle italia trans am : comfy
maar ik blijf erbij : afwisselen ; 't gaat toch over een gevoelig plaatske he