Beste Bikers
Weet iemand toevallig wat meer betreft de LCMT 2010.
Op de site staat dat er vanaf 1 Nov ingeschreven kan worden, maar
dit blijkt nog niet mogelijk te zijn , omdat de persoonsgegevens van vorige jaar er nog instaan.
Ook de organistatie al een bericht gestuurd , maar helaas geen reactie op ontvangen.
LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Nog eens kijken op www.lcmt.be . Inschrijven kon al met ander emailadres van in het begin, maar ondertussen werkt het ook gewoon zoals het zou moeten!
- Lander2009
- Mountainbiker
- LuckyIron
- Mountainbiker
met parkoers wordt er denk ik bedoeld: eventueel vanwaar tot waar (tenzij houffa heen en terug) en het aantal kilometers en hoogtemeters per ritJeanke6 wrote:Parcours wordt pas de laatste week voor vertrek bkened gemaakt voor de deelnemers. Dit om mogelijke sabotage tegen te gaan.
Veel plezier Griet, je zal er zeker van genieten!
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
In dat geval zou ik er vanuit gaan dat vertrek terug in Stavelot of Malmedy zal zijn. En de aankomst op de laatste dag dan ook daar natuurlijk. Vorig jaar leek de organisatie (en de rijders) tevreden met de formule, dus veel zal daar niet aan veranderen denk ik. Dag twee en drie zijn lusetappes vanuit Houffa.LuckyIron wrote:met parkoers wordt er denk ik bedoeld: eventueel vanwaar tot waar (tenzij houffa heen en terug) en het aantal kilometers en hoogtemeters per ritJeanke6 wrote:Parcours wordt pas de laatste week voor vertrek bkened gemaakt voor de deelnemers. Dit om mogelijke sabotage tegen te gaan.
Veel plezier Griet, je zal er zeker van genieten!
Qua kilometers was het vorig jaar steeds +/- 100km. Behalve dag drie, die moest met zijn 80km doorgaan als rustdag. Hoogtemeters tussen 2000 en 3000 als ik het me goed herinner.
- Jeanke6
- Mountainbiker
Net nog eens op de site gekeken en daar lees je het volgende:
Tussen 13 en 16 mei 2010 biedt de Low Countries´ Mountainbike Tour :
* 4 dagen GENIETEN van een wel doordacht MTB-parcours met start en finish in STAVELOT en tussenin 2 prachtige lus-etappes vanuit het mountainbikersmekka HOUFFALIZE!
* fietsen op eigen tempo met Bourgondische bevoorradingen onderweg!
*een TOEGANKELIJKE formule (met ´slechts´ 70 km op de derde dag) ten behoeve van de recreatieve en sportieve mountainbiker! Maar de challenge van de ware uithoudingsproef blijft!
* een SPORTIEVE en vriendschappelijke sfeer met RESPECT voor natuur en omgeving!
* een keuze tussen pure recreatie of toch meedingen naar een VEELZIJDIG klassement dat méér omvat dan de snelste biker huldigen!
* € 2500 aan natura prijzen recreanten!
* € 2500 aan natura prijzen voor deelnemers wedstrijdproeven!
* De ritten zijn volledig uitgepijld en voor degenen die dat wensen is er GPS ondersteuning.
* professionele mechanische, medische en kiné- of electrostimulatie ondersteuning
* ongevallenverzekering incl. beveiligde en bewaakte fietsenstalling
* alle bagagetransporten
* comfortabel ***hotel in half pension
Samengevat : alles waar een mountainbiker voor tekent om VIER DAGEN lang zonder zorgen het maximum te halen uit zijn sport en dit temidden van een betoverend Ardennenlandschap!
Ik ben alvast overtuigd
Tussen 13 en 16 mei 2010 biedt de Low Countries´ Mountainbike Tour :
* 4 dagen GENIETEN van een wel doordacht MTB-parcours met start en finish in STAVELOT en tussenin 2 prachtige lus-etappes vanuit het mountainbikersmekka HOUFFALIZE!
* fietsen op eigen tempo met Bourgondische bevoorradingen onderweg!
*een TOEGANKELIJKE formule (met ´slechts´ 70 km op de derde dag) ten behoeve van de recreatieve en sportieve mountainbiker! Maar de challenge van de ware uithoudingsproef blijft!
* een SPORTIEVE en vriendschappelijke sfeer met RESPECT voor natuur en omgeving!
* een keuze tussen pure recreatie of toch meedingen naar een VEELZIJDIG klassement dat méér omvat dan de snelste biker huldigen!
* € 2500 aan natura prijzen recreanten!
* € 2500 aan natura prijzen voor deelnemers wedstrijdproeven!
* De ritten zijn volledig uitgepijld en voor degenen die dat wensen is er GPS ondersteuning.
* professionele mechanische, medische en kiné- of electrostimulatie ondersteuning
* ongevallenverzekering incl. beveiligde en bewaakte fietsenstalling
* alle bagagetransporten
* comfortabel ***hotel in half pension
Samengevat : alles waar een mountainbiker voor tekent om VIER DAGEN lang zonder zorgen het maximum te halen uit zijn sport en dit temidden van een betoverend Ardennenlandschap!
Ik ben alvast overtuigd