Zo 15/11/2009 Burcht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
letsgetloose
Mountainbiker

15/11/2009 Burcht

Post by letsgetloose »

Zondag 15 november 2009
Burcht 32 - 43 - 52 km
Cafetaria Sprotpark "De Wallen"
Heirbaan 78
8u30 - 10u30
info:
03/775 08 49

We starten naar de Potpolder met de werf van de inwateringssluis te kruibeke, over de neiuwe binnendijk, de groene Bazelse paden, de Barbierbeek, de nieuwe en oude Scheldedijk. Daarna olgen de natuurgebieden Antwerpen-Linkerovere met Vlietbos, Vredebos, Middenvijver, Het Rot, Sint Annabos, het Galgenweel en de Burchtse Weel. Ondertussen genieten vwe van mooie uitzichten op de Schelde en 't stad.

Deze ziet der goed uit, mensen die deze al gereden of gaan rijden?
Stavros
Mountainbiker

Post by Stavros »

Ze geven voor de volgende dagen regen. Gaat het parcours goed berijdbaar zijn of zullen we moeten baggeren?
Friet
Mountainbiker

Post by Friet »

Zal waarschijnlijk baggeren worden.
Vorig jaar was ik onherkenbaar.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Pijltjes hangen er al !
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

P° wrote:Pijltjes hangen er al !
Dan zal ik straks eens gaan verkennen
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Bulls-Eye wrote:
=D>

Weet wel niet of gans de rit al is uitgepijld...ik moet spijtig genoeg werken zondag,dus gene après voor mij :wink:
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

ik ga er zijn met bikepanter
letsgetloose
Mountainbiker

Post by letsgetloose »

Email trg gehad van Dirk !

'Beste Jonas,

ik heb het parcours aangepast zodat het nergens ploeteren wordt, wel een paar slijkstukjes maar met harde ondergrond. Veel knappe MTB stukken met pittige klimmetjes !
Tot zondag,
groeten,
Dirk
'
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

P° wrote:
Bulls-Eye wrote:
=D>

Weet wel niet of gans de rit al is uitgepijld...ik moet spijtig genoeg werken zondag,dus gene après voor mij :wink:
Ik hoop dat alles nog niet uitgepijld was anders gaan ze veel herstelwerk hebben, aan de "middenvijver" 2de doorgang lag er een pijl op de grond en dan bij het uit rijden ervan langs het zandstuk om uit te komen op "den borgerweert" er enkele gemist, daar wordt dan de baan overgestoken om naar het "rot" te rijden helemaal geen pijlen meer gezien of kwam dat omdat het aan het branden was in de manege? Gelukkig ken ik mijne weg daar om dan na het "sint-annabos" terug pijltjes te zien om langs achter de Post terug in het bos te gaan om naar "het Galgenwel" te rijden, doch hier kon ik niet verder omdat de hekkens nog gesloten waren er er nog gewerkt werd, dan maar terug naar huis gereden. Ben geen baggerstukken tegen gekomen maaar als het nog veel regent zou het stuk in Bazel waar we door de poortjes gaan en uitkomt aan de werken van de potpolder er toch "ik-glij-dus-ben-blij" er kunnen bij liggen, maar een goede banden keuze met weinig druk kan hier wel de oplossing bieden. (deze middag met ne kletskop achteraan en weinig druk, geen probs gehad)
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Deze is al jaren een favoriet van me, en ik zal er zijn !
Post Reply