11/10/2009 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De Pete
Mountainbiker

11/10/2009 Waregem

Post by De Pete »

Beste bikers;

De Waregemse triatleten nodigen jullie opnieuw uit om bij ons te komen 'vlammen' op 11 oktober.

Kijk wel nog eens op onze site www.wtdt.be voor verdere info, want we hebben noodgedwongen opnieuw de start moeten verleggen omwille van werkzaamheden aan de vorige startplaats. (amper 300m verder)

Jullie kunnen starten vanaf 7.00h, maar vergeet ulle lichtjes niet hé!

Op het menu staan opnieuw naar goede gewoonte de bospassages met gekende singletracks, maar die komen pas op het laatste dit jaar zodat er weer geen bikers in de beek duiken in den donkeren. (er staat wel niet veel water meer in :wink: )
Ook nieuw dit jaar is dat zelfs de mensen van de 35km alle bospassages voorgeschoteld krijgen op algemene vraag van vorig jaar.

En zoals altijd zal je niet met honger naar huis vertrekken, maar dat weten de oude getrouwen al langer.

Ik verlang wel achter ne serieuze plets water in het begin van de week, kwestie van de snelheid een beetje naar beneden te trekken hé :evil:

See ya!! Wij kijken er al naar uit !!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

misschien ga ik hier wel van start... We'll see...
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

normaal ook aan de start , als het op zaterdagavond niet te laat zal worden ...
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

ik zal der ook zijn weer of geen weer =P~
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Wollie wrote:normaal ook aan de start , als het op zaterdagavond niet te laat zal worden ...
ier is het ook zo... zaterdag gaan eten met collega's van de madam en da durft nogal eens zwaar te zijn #-o
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

hmm, van mij is het werken op zaterdagavond, dus zonder den alcohol. Als ik 5uurkes kan slapen zal 't wel lukken
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Wollie wrote:normaal ook aan de start , als het op zaterdagavond niet te laat zal worden ...
Wij komen ook af tegen 9u zijn we daar als ge mee wilt.
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

cool, das nog een redelijk uur, ik vertrek van thuis (6km) en zal er zijn tegen 09h

Wouter
De Pete
Mountainbiker

Post by De Pete »

Het is dus zover!! Gisteren nog twee uur in mijnen bloten een regendans gedaan en we hebben ervan! (in den donkeren wel te verstaan :roll: )

De weersverwachting ziet er alvast veelbelovend uit! Dinsdag t.e.m. donderdag lekker nat en vanaf zaterdag droog maar....wind!
Zal toch een pak lastiger zijn dan onder de zomerse omstandigheden van de vorige vijf jaren. Duwen maar!!
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

Als ik dat ritje rijdt heb ik altijd een "dejavuu gevoel" van die rit van St Baafs Vijve?????????? Hoe zou dat komen?, :roll:
Post Reply