hey,
met de regen / modder die eraan komt, ben ik op zoek naar de beste banden die ik voor dit winterseizoen kan gebruiken.
alle suggesties zijn welkom.
alvast bedankt.
Beste all-round banden winter
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
- Canis Lupus
- Mountainbiker
Post by Canis Lupus »
Ik rij er nu al mee en ben er best content van. Vond ze alleszins ook véél beter dan de Rocket Rons.Benneke wrote:Ik ga deze winter met continental mountainking rijden. Veel goeds van gehoord. Vorige winter heb ik bijna de hele tijd met RARA 2.25 gereden omdat alles er toch steenhard bij lag. Maar voor de weining modder die er was vond ik hem nog altijd goe presteren
- frederikc
- Mountainbiker
Canis Lupus wrote:Ik rij er nu al mee en ben er best content van. Vond ze alleszins ook véél beter dan de Rocket Rons.Benneke wrote:Ik ga deze winter met continental mountainking rijden. Veel goeds van gehoord. Vorige winter heb ik bijna de hele tijd met RARA 2.25 gereden omdat alles er toch steenhard bij lag. Maar voor de weining modder die er was vond ik hem nog altijd goe presteren
ik heb deze ook gehad,
zeer tevreden van, rolt goed en veel grip,
maar bij veel modder had deze weinig/geen grip meer en hoopte de modder zich op
- mtbiker8000
- Mountainbiker
Post by mtbiker8000 »
nobby nic, 2.1. tis een band met veel doeleinden van verschillende tereinonstandingheden. in de modder is hij ook niet weg te slaan, in de bochten slaat het wiel niet weg. te veel om op te noemen.
ik ben der zeer content van

ik ben der zeer content van
-
cortinovis
- Mountainbiker