Nog niets gevonden hier,eigenaardig hoor,want dit is altijd een rit om naar uit te zien.
Ben op zoek naar "gemiddelde bikers" om samen te rijden.
Ik kom af vanuit Brasschaat,altijd wel een flinke verplaatsing maar toch zeker de moeite waard vind ik.
15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Poperinge 15/08
maltje wrote:Nog niets gevonden hier,eigenaardig hoor,want dit is altijd een rit om naar uit te zien.
Ben op zoek naar "gemiddelde bikers" om samen te rijden.
Ik kom af vanuit Brasschaat,altijd wel een flinke verplaatsing maar toch zeker de moeite waard vind ik.
http://www.mtbpoperinge.be/toertocht%20 ... 02009.html
hier bij deze de uitleg
- sean braire
- Mountainbiker
Re: Zoeken,zoeken,zoeken,...........
Post by sean braire »
De doorwinterde toertochtrijders die niet gaan voor een marathonafstand, kunnen uiteraard hier terecht. We houden beide topics in de gaten om jullie te dienen met info.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
vorige jaar de 45 gereden en dit was ne prachtige tocht en zeer goeie organisatie.dit jaar doe ik ook mee indien ik al terug ben van de ardennen.maar waarschijnlijk ook geen grote afstand want de dag erna moet ik meedoen in de citychallenge waregem.kvind het raar dat het forum hier kalm blijft .dit is een zeer mooie tocht in de mooiste streek van west vlaanderen (tog voor mtb) met een mooi stukje frankrijk .de mannen hebben ook al veel reklam gemaakt met ne mooie folder,mijne ruitewisser is al geplooid van al hun folders
.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
vorig jaar de 100 km gereden. nu een tijdje stilgelegen door knieblessure. zal dus een kortere afstand worden dit jaar... Hoeveel, da gaan we dan wel zien... Ben er zeker en vast terug bij, maar mag niet te diep gaan, moet daarna nog naar Feest In Het Park... 
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Rij de 90 mee met ons (als het weer deftig is), 't zal wel een stuk trager gaan als anders, want we wachten op de traagste, desnoods maken we er een dag vanspiermassa wrote:vorige jaar de 45 gereden en dit was ne prachtige tocht en zeer goeie organisatie.dit jaar doe ik ook mee indien ik al terug ben van de ardennen.maar waarschijnlijk ook geen grote afstand want de dag erna moet ik meedoen in de citychallenge waregem.kvind het raar dat het forum hier kalm blijft .dit is een zeer mooie tocht in de mooiste streek van west vlaanderen (tog voor mtb) met een mooi stukje frankrijk .de mannen hebben ook al veel reklam gemaakt met ne mooie folder,mijne ruitewisser is al geplooid van al hun folders.
En moesten we eventueel iemand voorbijsteken, toeter je maar even hé
Al een paar keer hier aanwezig geweest. Heb de 3 grootste afstanden al geprobeerd en ze waren alle 3 fantastisch. Ga dit jaar weer voor de 85km.
Rij graag een grote afstand,maar zodra het boven de 100 gaat krijg ik het veel te lastig zeker op een parcour zoals in poperingen.Hopelijk blijft het nog een weekje goed weer.
Rij graag een grote afstand,maar zodra het boven de 100 gaat krijg ik het veel te lastig zeker op een parcour zoals in poperingen.Hopelijk blijft het nog een weekje goed weer.