08/08/09 Knesselare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pearl jam
Mountainbiker

08/08/09 Knesselare

Post by pearl jam »

Iemand meer info over de 70km lange tocht?
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

welke richting gaat deze tocht naar toe.Hopelijk eens de andere kant van beernem [-o<
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... c&start=30

de reacties vorig jaar waren toch positief.
vorig jaar was de omschrijving:
70km - 50km lopen via dorp Knesselare richting Sint Joris, Maria -Aalter,Aalter -brug en terug richting drongengoed.
25 km richting drongengoed

dus goed lopende paden, ideaal om op 't gemak rond te toeren.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik zal er zijn, dit is een jaarlijkse afspraak.
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Ikke kom ook af. Na 2 maand inactiviteit door rugblessure en beschadigde zenuwen naar de benen hoop ik hier weer eens te kunnen biken. Ik hoop eigenlijk op een gemakkelijk parcours omdat ik pas 4 dagen aan het revalideren ben. Ik zal me eens aan de 25km wagen. Grrr en zeggen dat ik de hele winter en een stuk van het voorjaar getraind had voor de 125km in Poperinge volgende week. t 'zal voor volgend jaar zijn... Ik zal al heel blij zijn als ik in oktober al eens naar het heuvelland kan
thompsonbiker
Mountainbiker

Post by thompsonbiker »

als ex-organisator wens ik mijn opvolgers zaterdag veel succes, ik zelf zal er niet aanwezig kunnen zijn daar ik morgenavond vertrek voor 10 dagen met de mtb naar Zwitserland, wat de omloop betreft de streek kennende en zoals het weer nu is zal de omloop er goed bijliggen jammer dat Eeklo terug in hetzelfde weekend valt en ook in het Drongengoed zit, vandaar dat ze niet veel keus hebben en gedeeltelijk moeten uitwijken richting Maria-Aalter
had vroeger ook dit probleem met de organisatie van Eeklo,
Er zullen wel andere leden van onze club mijne leffe komen uitdrinken in de tente,
betonboerke
Mountainbiker

Knesselare

Post by betonboerke »

@Thompsonbiker, juist jongen grote problemen om door ons "Drongengoed " te rijden, die gasten van Eeklo zouden beter in" Het Leen" blijven, ook is er terug " Wings en Wheels" en die gasten denken echt dat het Drongengoed hun eigendom is , daarom gaan we de andere richting uit, onze "parcourbouwer" Koen is druk bezig met een paar gasten, en we denken ook de 50 km nog te verleggen.
We maken er het beste van: hellingen , heuvels zitten er niet in, een vlug parcour, IEDEREEN WELKOM !!Dit jaar ook een kidstoer onder begeleiding van Kurt start om 12.30 uur
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Terug int land na schitterend weekje congé in Les Hautes Alpes !
Col de parpaillon was nog deftig off-road klimmeke zodat we klaar zijn voor de TT'tjes, marathons en enkele wedstrijdjes in ons Belgenlandje :bounce:

Deze TT in Knesselare is steeds de moeite en normaal gezien ben ik elk jaar paraat !!!
Dit jaar moet ik schikkelen, we rijden met de MTBabes de 3u van Kessel... Duimen hé 8)

Wat meer info betreft de TT van deze prima organisatie:
De 15 ( kids )start om 12.30 uur (onder begeleiding van Willem Teller Kurt)
De 25 richting Drongengoed 1 stop ( controle).
De 50km richting Keigatbossen en terug via Drongengoed met 2 stops . De 70km (3 stops) gaat via Knesselare dorp , Sint-Joris beneden kanaal , Maria- Aalter ( bij de paterkens en hebben toelating om in het bos zelf te rijden!! )dan richting bossen van Beernem ( enkel de dreven) zo terug via Aalter.

Veel bikefun :wink:
betonboerke
Mountainbiker

knesselare

Post by betonboerke »

@ Knurrebikers Lady : hoi Fabi, we zullen je missen op onze TT; maar we zullen zeker duimen voor jou in Kessel , en de eerst volgende keer heb je er enen te goed!!!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Als ik er zaterdag vroeg uit geraak zou ik deze wel eens durven rijden.
Post Reply