fiets merken

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
prototype
Mountainbiker

fiets merken

Post by prototype »

hallo allemaal,

ik ben al even op zoek naar een goede mountainbike. het is al enkele jaren geleden dat ik nog intensief gefietst heb dus begin terug van bij 0.
ik zoek een fiets van rond de 1000 euro. nu ga ik niet vragen welke fiets jullie mij zouden aanraden omdat dit voor een groot stuk afhangt van persoonlijke voorkeur (heb ik hier al gelezen :) ). mijn vraag is wel, welke merken zijn de moeite om eens over te informeren want ik heb het gevoel dat ik er toch enkele over het hoofd heb gekeken. ik ben al een boel info gaan opdoen bij verschillende dealers van scott, trek, cube, lapierre, giant, cannondale, stevens en ng enkele. zijn er nog interessant bij?? ik ga graag informatie opdoen, moet gewoon weten waar te beginnen:)

mvg

Proto
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

plaats hier nog specialized bij en je hebt de bekendste en meest verkochte merken toch al gaan bezoeken. Bij deze merken zal je ook niet snel voor verassingen komen te staan.

Maar ik zou persoonlijk toch proberen om het budget tot 1200€ op te drijven. Voor dit bedrag zijn er fietsen te vinden met goede tot zeer goede afmontage.
Mostika
Mountainbiker

Post by Mostika »

Merida is ook een uitstekend merk voor mtb's :wink:
point8
Mountainbiker

Post by point8 »

ridley die zijn ook goed
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

point8 wrote:ridley die zijn ook goed
???De prijs van Ridley is niet gerechtvaardigd vind ik.
prototype
Mountainbiker

Post by prototype »

bedankt voor de antwoorden,

de nieuwe mtb komt nu wel heel dicht bij maar nu heb ik nog net mijn oog laten vallen op BULLS. heeft er iemand ervaring mee?

want voor de stukken op de fiets die ik op het oog heb betaal je echt zo veel minder dan bij fietsen van andere merken.

dank bij voorbaat :)
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

dan zou ik toch even doorsparen of een wit produkt à la Cl!mb of barracuda als basis bestellen....
Succes met je keuze iig.
ThibautDUDE_
Mountainbiker

Post by ThibautDUDE_ »

Bij Cube vind je ook nog deftige dingen vind ik ; )
ronse
Mountainbiker

Post by ronse »

wat bedoel je met wit product?
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

ik heb ervaring met bulls en geen moment spijt van deze fiets. Na mijn aankoop zijn er nog verschillende bij ons in de ploeg die ook overgestapt zijn naar bulls. Dit is een topmerk en mag zeker niet vergeleken worden met een wit produkt :evil:
Post Reply