hallo allemaal,
ik ben al even op zoek naar een goede mountainbike. het is al enkele jaren geleden dat ik nog intensief gefietst heb dus begin terug van bij 0.
ik zoek een fiets van rond de 1000 euro. nu ga ik niet vragen welke fiets jullie mij zouden aanraden omdat dit voor een groot stuk afhangt van persoonlijke voorkeur (heb ik hier al gelezen :) ). mijn vraag is wel, welke merken zijn de moeite om eens over te informeren want ik heb het gevoel dat ik er toch enkele over het hoofd heb gekeken. ik ben al een boel info gaan opdoen bij verschillende dealers van scott, trek, cube, lapierre, giant, cannondale, stevens en ng enkele. zijn er nog interessant bij?? ik ga graag informatie opdoen, moet gewoon weten waar te beginnen:)
mvg
Proto
fiets merken
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
plaats hier nog specialized bij en je hebt de bekendste en meest verkochte merken toch al gaan bezoeken. Bij deze merken zal je ook niet snel voor verassingen komen te staan.
Maar ik zou persoonlijk toch proberen om het budget tot 1200€ op te drijven. Voor dit bedrag zijn er fietsen te vinden met goede tot zeer goede afmontage.
Maar ik zou persoonlijk toch proberen om het budget tot 1200€ op te drijven. Voor dit bedrag zijn er fietsen te vinden met goede tot zeer goede afmontage.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
???De prijs van Ridley is niet gerechtvaardigd vind ik.point8 wrote:ridley die zijn ook goed
-
Yalta-cruiser
- Mountainbiker
Post by Yalta-cruiser »
dan zou ik toch even doorsparen of een wit produkt à la Cl!mb of barracuda als basis bestellen....
Succes met je keuze iig.
Succes met je keuze iig.
- ThibautDUDE_
- Mountainbiker