TT SAboika of iets dergelijks....
Enige info iemand?
21/06/2009 Buizingen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
2 jaar geleden heb ik deze tocht ook eens meegedaan, zeker een aanrader!
Toen zat er een leuke afdaling in, het was ergens naast een autosnelweg, het was een grote afdaling in een soort van geel zand. Plezier dat we daar gehad hebben bij het naar beneden gaan, we hebben er daar veel een tuimeling zien maken ook
Toen zat er een leuke afdaling in, het was ergens naast een autosnelweg, het was een grote afdaling in een soort van geel zand. Plezier dat we daar gehad hebben bij het naar beneden gaan, we hebben er daar veel een tuimeling zien maken ook
- MaC'Red
- Mountainbiker
genaamd " de zavelput" is ook eentje van mijn favorietennecky78 wrote:2 jaar geleden heb ik deze tocht ook eens meegedaan, zeker een aanrader!
MaC'Red
-
cyclotrappist
- Mountainbiker
Post by cyclotrappist »
Toffe tour. Je kunt het grotendeels vergelijken met onze Lotse mtb van in februari. Alleen zonder modder en iets warmer. Voor de rest een prima organisatie. Wij komen ook.