Hey,
Iemand die een paats weet of zelf tracks of mtb routes in Kroatie?
Ik ga er deze zomer op verlof, normaal maak ik zelf mijn routes wel, maar de topo kaart van Adria laat wat de wensen over betreffende off-road wegen.
Kroatie routes of tracks, omg Porech
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- montenbaiker
- Mountainbiker
Post by montenbaiker »
http://www.tourfinder.de , er gaan daar nogal veel Duitsers vandaar dat je daar enkele tracks vind in Croatië.
Doe mij anders eens een pb met je e-mail, heb vorig jaar 't een en 't ander opgezocht voor Istrië.
idd, TOPO adria sucks, Het zuiden van Istrië is zeer flauw, voor het noordelijk deel, waar de bergen zijn is de kaart veel beter en staan er zelfs wandelpaden op.
Doe mij anders eens een pb met je e-mail, heb vorig jaar 't een en 't ander opgezocht voor Istrië.
idd, TOPO adria sucks, Het zuiden van Istrië is zeer flauw, voor het noordelijk deel, waar de bergen zijn is de kaart veel beter en staan er zelfs wandelpaden op.
Kijk hier eens http://www.istra.com/zupan/eng/bike.html - je kan de kaart ook gratis verkrijgen bij het bureau voor toerisme in Porec
Routes rond Porec zijn niet echt uitdagend, eerder veredelde wegritten - Vrsar is leuk voor een keer, en ook de "decumanus maximus agri" weg is wel eens tof. Rond Kastelir en Vizinada liggen een aantal beter mtb routes.
de aanduiding durft wel nogal eens ontbreken, neem dus zeker de kaart mee
Routes rond Porec zijn niet echt uitdagend, eerder veredelde wegritten - Vrsar is leuk voor een keer, en ook de "decumanus maximus agri" weg is wel eens tof. Rond Kastelir en Vizinada liggen een aantal beter mtb routes.
de aanduiding durft wel nogal eens ontbreken, neem dus zeker de kaart mee
-
Zondagsrijder
- Mountainbiker