16/05/09-17/05/09St-Andries Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gismo
- Mountainbiker
16/05/09-17/05/09St-Andries Brugge
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Ben wel niet de parcoursbouwer, maar weet toch het volgende te zeggen.
We starten met heel wat bosstroken om dan over te schakelen naar polderwegen, als sluitstuk nog een bos.
Heb deze avond de stukken offroad gereden in de polders en 't is er zo droog
dat ge soms door zand moet rijden. Echt stoempen geblazen.
Een vlaagske regen, die ze hier al lang voorspellen maar nooit wil uitvallen, zou zeker geen kwaad kunnen.
Tot in 't weekend zeker. Niet twijfelen!
We starten met heel wat bosstroken om dan over te schakelen naar polderwegen, als sluitstuk nog een bos.
Heb deze avond de stukken offroad gereden in de polders en 't is er zo droog
Een vlaagske regen, die ze hier al lang voorspellen maar nooit wil uitvallen, zou zeker geen kwaad kunnen.
Tot in 't weekend zeker. Niet twijfelen!
den mountenbiker wrote:http://www.brugsebikers.be/infott.htmldebiker wrote:is er hier wat meer info ergens te vinden ??
gaat dat hier om dezelfde rit ??,
daar ik lees dat de andere assebroek is en bij mijn weten is dat niet st-michiels ??
of is de start plaats veranderd ???
Mvg Mario
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Het gaat hier weldegelijk over de rit van de Brugse Bikers.debiker wrote:den mountenbiker wrote:http://www.brugsebikers.be/infott.htmldebiker wrote:is er hier wat meer info ergens te vinden ??
daar ik lees dat de andere assebroek is en bij mijn weten is dat niet st-michiels ??
Mvg Mario
Deze start op de veemarkt te St-Michiels enkele honderden meters van onze startplaats enkele jaren terug.
Vandaar de verwarring waarschijnlijk.
Voor het eerst is deze rit zowel op zaterdag als zondagochtend te rijden en is er ook een wegrit die 2 dagen.
Dus 2 dagen biken rond Brugge is de boodschap.
long fellow wrote:Het gaat hier weldegelijk over de rit van de Brugse Bikers.debiker wrote:den mountenbiker wrote: http://www.brugsebikers.be/infott.html
Mvg Mario
Deze start op de veemarkt te St-Michiels enkele honderden meters van onze startplaats enkele jaren terug.
Vandaar de verwarring waarschijnlijk.![]()
Voor het eerst is deze rit zowel op zaterdag als zondagochtend te rijden en is er ook een wegrit die 2 dagen.
Dus 2 dagen biken rond Brugge is de boodschap.
oke bedankt zal er zijn zaterdag !! deze morgen al hier en daar stukje van het parcour gedaan en zal inderdaad leuk worden met de regen van de afgelopen nacht is het iets natter geworden !! maar leuk