13/06/09 REGIOTOUR 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Noobie
Mountainbiker

13/06/09 REGIOTOUR 2009

Post by Noobie »

Redelijk vroeg, maar na de topics die ik las over de vorige edities, heb ik mij al maar ingeschreven voor mijn eerste deelname aan de 100 km met start in Zottegem. Ik kreeg als referentienummer 1072. Als dit nummer toegekend werd volgens het aantal inschrijvingen dan belooft dit al.
Nu nog maar een beetje km trainen, de herdermarathon rijden, gezond blijven en hopen op goed weer. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Vorig jaar was hij in elk geval legendarisch, nog nooit zo veel modder en regen gezien als op de 100km regiotour in 2008.
Dat maakt het natuurlijk helemaal onvergetelijk, al weet ik niet of ik dit jaar zal starten als 't weer zo'n rotweer is.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

gene paniek, 1 jaar slecht weer 't jaar d'er op goed weer :wink:
vandejaar dus goed ben ook ingeschreven voor de 130 en ik vertrek in Atom
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Doe al jaren mee met de regiotoer, maar die van vorig jaar was er ene om in te lijsten, van't jaar terug present.

Wist niet dat de inschrijvingen al open zijn, we zullen dat is rap in orde brengen.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Bad timing, we zitten in Malmedy voor de RDHF :-?
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

El Baelos wrote:Vorig jaar was hij in elk geval legendarisch, nog nooit zo veel modder en regen gezien als op de 100km regiotour in 2008.
Dat maakt het natuurlijk helemaal onvergetelijk, al weet ik niet of ik dit jaar zal starten als 't weer zo'n rotweer is.
Same here ...

ik ben fier op mijn eigen dat ik die tocht van vorig jaar uitgereden heb, maar als de weersomstandigheden dit jaar hetzelfde zijn, dan pas ik

Ik heb hier een flyer te pakken gekregen, het parcours loopt dit jaar in de omgekeerde rijrichtting als de voorbije 2 jaar.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

de regiotoer krijgt altijd een speciaal plekske op mijne kalender, het is nu de 10de keer dat ik deze ga meerijden dus ik mag al ne jubillee vieren :lol: , het is trouwens de 11de editie dit jaar.

Aan vorig jaar hou ik vooral positieve herinneringen over zijnde een sterke companie met veel doorzettings vermogen door de weersomstandigheden met wie we ondertussen al een vriendenkring / clubke hebben opgericht.

Het ijzersterk karakter van MC Anthony dat deze reed na amper 3 maand training en met slicks =D> =D>

Ik schrijf sowieso in voor de 130 km, is het goed weer de dag zelve en de dagen ervoor dan is het deze afstand, voor heroïsche toestanden zoals vorig jaar garant voor de 100 km.

wie o wie hangt zijn wagonneke aan onze trein ?? ( ik weet het dat het nog te vroeg is ervoor maar soit ).

1) MaC'Red
2).....

Mac'Red 8)
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Voila se ingeschreven en betaald.

Weer of geen weer rijden doen we " hem " toch.

De hoeveelste keer weet ik niet meer, ben de tel intussen kwijt geraakt.
Van in den tijd dat we eerst de muur en dan de bosberg opreden, gelijk de echte.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik had me eigenlijk die dag al een dag verlof genomen, maar dan inderdaad voor de Raid des Hautes Fagnes...
Vorig jaar was de regiotour de week na de Herdermarathon dacht ik, nu ligt hij later.
'k Zal nog zien wat het wordt, de Raid voor de uitdaging of de Regiotour voor de goede sfeer...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

El Baelos wrote:Ik had me eigenlijk die dag al een dag verlof genomen, maar dan inderdaad voor de Raid des Hautes Fagnes...
Vorig jaar was de regiotour de week na de Herdermarathon dacht ik, nu ligt hij later.
'k Zal nog zien wat het wordt, de Raid voor de uitdaging of de Regiotour voor de goede sfeer...
het was 2 weken later .

MaC'red 8)
Post Reply