Nu nog maar een beetje km trainen, de herdermarathon rijden, gezond blijven en hopen op goed weer.
13/06/09 REGIOTOUR 2009
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
13/06/09 REGIOTOUR 2009
Redelijk vroeg, maar na de topics die ik las over de vorige edities, heb ik mij al maar ingeschreven voor mijn eerste deelname aan de 100 km met start in Zottegem. Ik kreeg als referentienummer 1072. Als dit nummer toegekend werd volgens het aantal inschrijvingen dan belooft dit al.
Nu nog maar een beetje km trainen, de herdermarathon rijden, gezond blijven en hopen op goed weer.

- MC Johan
- Mountainbiker
Same here ...El Baelos wrote:Vorig jaar was hij in elk geval legendarisch, nog nooit zo veel modder en regen gezien als op de 100km regiotour in 2008.
Dat maakt het natuurlijk helemaal onvergetelijk, al weet ik niet of ik dit jaar zal starten als 't weer zo'n rotweer is.
ik ben fier op mijn eigen dat ik die tocht van vorig jaar uitgereden heb, maar als de weersomstandigheden dit jaar hetzelfde zijn, dan pas ik
Ik heb hier een flyer te pakken gekregen, het parcours loopt dit jaar in de omgekeerde rijrichtting als de voorbije 2 jaar.
- MaC'Red
- Mountainbiker
de regiotoer krijgt altijd een speciaal plekske op mijne kalender, het is nu de 10de keer dat ik deze ga meerijden dus ik mag al ne jubillee vieren
, het is trouwens de 11de editie dit jaar.
Aan vorig jaar hou ik vooral positieve herinneringen over zijnde een sterke companie met veel doorzettings vermogen door de weersomstandigheden met wie we ondertussen al een vriendenkring / clubke hebben opgericht.
Het ijzersterk karakter van MC Anthony dat deze reed na amper 3 maand training en met slicks
Ik schrijf sowieso in voor de 130 km, is het goed weer de dag zelve en de dagen ervoor dan is het deze afstand, voor heroïsche toestanden zoals vorig jaar garant voor de 100 km.
wie o wie hangt zijn wagonneke aan onze trein ?? ( ik weet het dat het nog te vroeg is ervoor maar soit ).
1) MaC'Red
2).....
Mac'Red
Aan vorig jaar hou ik vooral positieve herinneringen over zijnde een sterke companie met veel doorzettings vermogen door de weersomstandigheden met wie we ondertussen al een vriendenkring / clubke hebben opgericht.
Het ijzersterk karakter van MC Anthony dat deze reed na amper 3 maand training en met slicks
Ik schrijf sowieso in voor de 130 km, is het goed weer de dag zelve en de dagen ervoor dan is het deze afstand, voor heroïsche toestanden zoals vorig jaar garant voor de 100 km.
wie o wie hangt zijn wagonneke aan onze trein ?? ( ik weet het dat het nog te vroeg is ervoor maar soit ).
1) MaC'Red
2).....
Mac'Red
- MaC'Red
- Mountainbiker
het was 2 weken later .El Baelos wrote:Ik had me eigenlijk die dag al een dag verlof genomen, maar dan inderdaad voor de Raid des Hautes Fagnes...
Vorig jaar was de regiotour de week na de Herdermarathon dacht ik, nu ligt hij later.
'k Zal nog zien wat het wordt, de Raid voor de uitdaging of de Regiotour voor de goede sfeer...
MaC'red