Gerry Werckx???

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
kristofbomans
Mountainbiker

Gerry Werckx???

Post by kristofbomans »

Hoe zat het nu met de uitslag bij de masters 1? Vond het fenomenaal van Gerry. Van zo ver terugkomen en dan nog de sprint winnen en zelfs nog veel op kop rijden. Dan is het toch duidelijk wie de sterkste was, ik begrijp het protest van geoffey maes wel, maar toch, een waardig kampioen toont zich dan ook een waardig kampioen.
Gobelijn
Mountainbiker

Post by Gobelijn »

Gerry werd niet opgenomen in de uitslag. Reglement is reglement zeker. Vind het ook een jammer maar ja... Spijtig dat dit reglement niet op iedereen van toepassing is.
Superkrisser
Mountainbiker

Post by Superkrisser »

Geoffrey Maes kan niet tegen zijn verlies...
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

wa is er gebeurd mss ? werd geoffrey in de hekken gerede ofzo ? :bounce:
kben na m'n koers bij de nieuwelingen gaan douchen en naar huis gereden, kheb dus geen andere koerse meer gezien :(
tell me .... :D
8)
Gobelijn
Mountainbiker

Post by Gobelijn »

Gerry reed in het begin van de wedstrijd lek, maar werd gedepanneerd door een mede-biker en kreeg een nieuw wiel. Hierna reed hij het gat op Maes dicht en vloerde hem in de spurt.
Het reglement zegt dat je geen nieuw wiel mag steken of technische hulp krijgen van derden.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Als we daar over moeten gaan neuten, Mieke Deroo heeft ook hulp gekregen bij het verwisselen van haar band tijdens het BK Marathon.
Reglement is reglement, maar waar ligt de grens?
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

catchup! wrote:Als we daar over moeten gaan neuten, Mieke Deroo heeft ook hulp gekregen bij het verwisselen van haar band tijdens het BK Marathon.
wel: GEEN hulp van derden. Lijkt me duidelijk, nee? Of het daarom de beste oplossing is, dat weet ik niet. Op XC's zie je toch genoeg "supporters" langs de kant staan met een aantal wielen. Zal wel niet zijn omdat ze die niet in de auto durven laten liggen :roll:

Controle moet er zijn voor iedereen, en dat lukt misschien niet, daarin geef ik je gelijk.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Dzjowie wrote:
catchup! wrote:Als we daar over moeten gaan neuten, Mieke Deroo heeft ook hulp gekregen bij het verwisselen van haar band tijdens het BK Marathon.
wel: GEEN hulp van derden. Lijkt me duidelijk, nee? Of het daarom de beste oplossing is, dat weet ik niet. Op XC's zie je toch genoeg "supporters" langs de kant staan met een aantal wielen. Zal wel niet zijn omdat ze die niet in de auto durven laten liggen :roll:

Controle moet er zijn voor iedereen, en dat lukt misschien niet, daarin geef ik je gelijk.
je hebt gelijk dzjowie, maar mieke kreeg assistentie van een medebiker, dwz, hij gaf haar geen wiel en ook geen binnenband, hij hield de fiets vast enzo. Of hij effectief ook zelf de band heeft vervangen, ofdat mieke dat deed, dat weet ik niet. Maar mag je dan ook je medebiker niet helpen? Band oppompen terwijl de andere de rommel wegsteekt?

Een ander wiel krijgen is wat mij betreft diskwalificatie. Ook al is geoffrey maes idd naar het schijnt gene gemakkelijke.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Als je het reglement puur toepast, betekent het dat niemand buiten jezelf iets van je fiets of materiaal mag aanraken bij lekke band.

Is een beetje absurd natuurlijk, maar waar moet je anders de grens leggen.
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Ik vind dat ze terug die plakkerkes moeten invoeren
Post Reply