22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos
Post by Vos in de bossen »
Yep, volgende week zondag een TT hier in de buurt (heb vandaag de voorzitter van De Wringers gezien, en hij beloofd een mooi TT).....reden te meer om daar aanwezig te zijn. Gehoord dat Opitter en co in het parcours opgenomen is.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Een oplossing maar: gooi je peddels in het kanaal, en kom sporten...zal u goed doensaiko wrote:tuurlijk tourtochten hier in de buurt staan altijd garant voor mooie technische stukken en veel hoogtemeters.
Normaal kom ik hiernaartoe. Ligt eraan hoe het met het roeien zit.
Allee, 't is nie slecht bedoeld hoor , roeien moet ook goed zijn voor de fiziek ....spieren van boven lichaam enz...combineren met MTB= Dé superman
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Ikke..... ben een slak, start steeds bij de eerste en komt heeeeel laat binnen.Angelo. wrote:ik ga deze misschien ook nog eens rijden. Als er zich nog geroepen voelen om als eerste te starten en als laatste te eindigen. Please let me know
Wanneer wil je vertrekken ??? Ik zal tot daar met de fiets komen, zeker een goeie half-uur rijden tot Waterloos van hier uit.