Zoals velen onder jullie weten is onze tourtocht die had moeten doorgaan op 11/01 afgelast wegens de sneeuw. Deze tourtocht zal nu plaatsvinden op 1 maart 2009.
Afspuitstand met wat capaciteit of ist 45 minuten aanschuiven, tja ik moet het hier wel weer vragen he.
Het parcours hoe gaat dat lopen ? Als ik goed voorheb gaat de SVK tocht ook door in maart, en van de groen mannen mag er maar 1 organisatie per maand in den bosch
de sasbikers ui humbeek komen ook naar deze uitgestelde tocht.( deze was normaal begin januari gepland) een tof tourke met vanalles erin en dan op den aprés: de Gé die zorgt voor bokes met kop of kinnekesvlees.... meer moe da ni zijn
Blijkbaar is de toelating om in het bos te komen niet verkregen. Ik weet dat alle moeite is gedaan maar dat toegang tot het bos geweigerd werd.
Ik ga ervan uit dat er op de kleine toer een splitsing komt waar de grote toer een extra lus maakt om daarna terug ergens op de kleine toer uit te komen.
Is er een bewaakte fietsenstalling voorzien op jullie startlokatie? Ik kom met de fiets naar daar om dan eerst wat reclame te maken voor onze tocht en dan ook nog een ritje mee te pakken.