Maar zijn er bikers die vaste routes rond herbeumont kennen ??
Ik ga er in de zomer een week naar toe en neem zoizo mijn bike mee .
Post by scott racer »
Post by fieldbiker »
Was er niet een paar maanden geleden een routebeschrijving van Cugnon-Herbeumont in de O2bikers ?scott racer wrote:Ik heb deze al eens gepost maar verkeerd.
Maar zijn er bikers die vaste routes rond herbeumont kennen ??
Ik ga er in de zomer een week naar toe en neem zoizo mijn bike mee .
let me now please ,thx.
Zijn die routes technisch ??? veel hoogtemeters ???? brede bospaden of veel single-tracks ????filipus wrote:Hoi,
Wij hebben een vakantiehuisje in Mortehan, Vlakbij Herbeumont en ik ga daar regelmatig rijden. Wat mij betreft zijn ze allemaal de moeit waard maar als ik toch moet kiezen vind ik de blauwe de mooiste. Als je de blauwe met de rode combineert, dan heb je een mooi tripje gedaan. Wel oppassen voor overstekend wild!! Ik ben over twee weken daar bijna over mijn stuur gegaan door een kudde herten die vlak voor mij in een afdaling mijn weg kruisten.
Veel plezier!
Filip
k'heb die routes (die langs compaskamping Bertrix passeren...kamping buitenrijden en dan naar rechts) 2 jaar geleden gereden:casper wrote:Zijn die routes technisch ??? veel hoogtemeters ???? brede bospaden of veel single-tracks ????filipus wrote:Hoi,
Wij hebben een vakantiehuisje in Mortehan, Vlakbij Herbeumont en ik ga daar regelmatig rijden. Wat mij betreft zijn ze allemaal de moeit waard maar als ik toch moet kiezen vind ik de blauwe de mooiste. Als je de blauwe met de rode combineert, dan heb je een mooi tripje gedaan. Wel oppassen voor overstekend wild!! Ik ben over twee weken daar bijna over mijn stuur gegaan door een kudde herten die vlak voor mij in een afdaling mijn weg kruisten.
Veel plezier!
Filip
Hoe is het trouwens met de bepijling gesteld ???
Groeten,
Casper