22/02/2009 Allennes-Les-Marais

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jppjpp
Mountainbiker

22/02/2009 Allennes-Les-Marais

Post by jppjpp »

Alle info op
http://vttleszouaves.free.fr/viewpage.php?page_id=14

Films op
http://vttleszouaves.free.fr/viewpage.php?page_id=11

33.(0)3.20.76.63.22

Belgisch kontakt 00 32 496 580.352

mvg
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Vorig jaar 400 belgen aan de start naar ik gehoord heb.
Een klassieker met "vlaamse offroad aanloop" om dan een van de mooiste 9,4km mtbfunstukjes in het Base de Wingles te rijden die er maar zijn.
Met op het einde van dit hemelse stuk een bevoorrading ,hergroepering om
dan 500meter verder voor de brug terug linksaf en opnieuw dit stuk.
Wie graag korte klimmetjes , technische stukjes , slalommen tussen de bomen heeft krijgt hier nooit genoeg van. Zalig.
Vorig jaar heb we dat stukje van 9,4km 3X gereden met gans de bende.
Beslist een frigostuk.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Deze staat al een tijdje op de lijst van de forumbikers en terecht!!
Ik ben er zeker bij :bounce: :bounce:
Het stuk Wingles krijgen we af en toe eens onder de wielen, maar bij deze tocht heb ik toch steeds het meeste fun :bounce: :bounce:
Er zitten nog een aantal mooie stukken in en op het einde nog een paar "high-speed" stroken.
Vorig jaar vlamde ik 37-38 en kwam ik geen meter dichter op mijn konijn #-o
Mo traxer reed ook rap zulle :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

uiteraard schitterende tocht deze , al 2 jaar op rij erbij en zonder tegenslagen er dit jaar zekers terug bij !

greetz

Moonie
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Inderdaad, zééer mooi parcours in dd Base de Wingles.
Vorig jaar de lus ook twee keer gedaan. Nadien moeten vlammen om op tijd thuis te zijn en het vat was toen echt wel leeg.
Staat opnieuw op mijn calender !
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Ook al twee jaar van de partij, met telkens twee keer de Base de Wingles. Ik zou gerust ook wel drie keer willen dit speeltuintje rijden, maar die 15-20 kilometer terug naar Allennes zijn er voor mij dan te veel aan. :oops:

Misschien moet ik eens op de kaart kijken aan de inschrijving. Misschien kunnen we daar wel iets vinden om creatief met het parcours om te gaan.

(of de auto gewoon aan de Base de Wingles zetten en vier of vijf keer enkel dit deel doen....)
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Moustache wrote:(of de auto gewoon aan de Base de Wingles zetten en vier of vijf keer enkel dit deel doen....)
:-k
Ge zit echt wel vol met goeie ideeën :bounce:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

deze staat na vorig jaar ook met stip genoteerd 8)

hopelijk geraakt mijne TOF-collega L'veldenaere fit tegen dan [-o< maar sowieso komen er wss nog wat andere TOF-collega's mee ook

vraagje: parcours 25km doet nog steeds Wingles niet aan zeker? omdat er een paar senioren bij ons groepje zitten... mss moeten we dan toch het voorstel van Mous-mous overwegen om meteen tot aan de Base te rijden :wink:

rekening houdend met de staat van de ondergrond (volledig opdrogen tussen nu en 22/2 zal moeilijk zijn) kies ik wss weer voor de middelste afstand met een Base-bis 8)
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Rodenbach wrote:vraagje: parcours 25km doet nog steeds Wingles niet aan zeker? omdat er een paar senioren bij ons groepje zitten... mss moeten we dan toch het voorstel van Mous-mous overwegen om meteen tot aan de Base te rijden :wink:
Mous-mous [-X [-X [-X Een beetje respect voor mijn grijze (en rosse) snorharen hee kereltje !

Ik denk dat enkel de 35 en 45 Wingles aandoen, maar dat kunnen we aan de inschrijving wel te weten komen.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

Moustache wrote:Mous-mous [-X [-X [-X Een beetje respect voor mijn grijze (en rosse) snorharen hee kereltje !
nog een chance da'k u nie bij de senioren gerekend heb :P
Post Reply