Hoi dames,
Mijn vriendin zou graag eens met me mee gaan biken en als het ze bevalt eventueel een MTB kopen.
Nu wil ik wel dat ze eerst eens deftig mee kan gaan rijden om te zien of ze het wel leuk genoeg vindt om een fiets te kopen.
Weet er iemand een fietszaak in regio Gent of Geraardsbergen waar je ook mountainbikes voor vrouwen kan huren?
vrouwenmountainbike te huur gezocht
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- FuriousFonck
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 20 2009; Thompson X-Line Xt; Cannondale F900
Post by FuriousFonck »
Ik denk dat je bij Pervelo (in Overboelare, Geraardsbergen) wel een huurfiets te pakken kan krijgen.
Ik begrijp echter niet wat je bedoelt met mountainbikes-voor-vrouwen, de meeste vrouwen rijden op dezelfde mtb als de mannen, enkel de maat verschilt.
Ik begrijp echter niet wat je bedoelt met mountainbikes-voor-vrouwen, de meeste vrouwen rijden op dezelfde mtb als de mannen, enkel de maat verschilt.
- casper
- Mountainbiker
Ook Jowan http://www.jowan.be/ uit Kluisbergen heeft specifieke vrouwenbikes te huur!
Af en toe verkopen ze zo'n huurbike , m'n vrouw is er nog steeds tevreden over
, ideaal om mee te beginnen
Gr,
Casper
Af en toe verkopen ze zo'n huurbike , m'n vrouw is er nog steeds tevreden over
Gr,
Casper
Re: vrouwenmountainbike te huur gezocht
'k zit met 't zelfde probleem! (hopelijk niet dezelfde vriendin...El Baelos wrote:Hoi dames,
Mijn vriendin zou graag eens met me mee gaan biken en als het ze bevalt eventueel een MTB kopen.
Nu wil ik wel dat ze eerst eens deftig mee kan gaan rijden om te zien of ze het wel leuk genoeg vindt om een fiets te kopen.
Weet er iemand een fietszaak in regio Gent of Geraardsbergen waar je ook mountainbikes voor vrouwen kan huren?
ook regio gent!
en idd, ik weet ook dat jowan er verhuurd, maar om da meiske direkt op den kluisberg te sturen, da vind ik er toch wat over!
El Baelos, mocht je iets in de buurt gevonden hebben, hoor ik het graag!
knarf
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Re: vrouwenmountainbike te huur gezocht
MC Jo wrote:Hoe groot is uw madam? Ze kan met mijnen Giant eens rondrijden tijdens een TT. Wel geen meisjes MTB maar allez, om te proberen..... En als wilt dat ze zeker MTB doet in de toekomst, mag ze mijne Rush proberen.El Baelos wrote:Hoi dames,