08/02/09 Westouter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
leffe
Mountainbiker

08/02/09 Westouter

Post by leffe »

Zondag 8 februari
De 9de Berghazentocht
Prachtige toertocht door W-vl en Frans-Vl.heuvels
Meetellend WBV-winter
Met beklimming van de Kemmelberg, Scherpenberg
Rodeberg en Zwarteberg
33 of 50 Km
Inschrijving van 8h30 tot 11h in zaal Utendoale sulferbergstraat Westouter

 Dubbele verzorgde bevoorrading
 Berijdbare veldwegen
 Verzorgde douches
 Afspuitplaatsen fietsen
 Bij aankomst een boterham
 Gezellige bar
Inlichtingen: 057/339131
infovttwestouter@telenet.be
Last edited by leffe on Sat 24 Jan 2009 19:08, edited 1 time in total.
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

't kriebelt terug na onze 11e Lockedyzetocht. Zoals altijd, de Kodo's zullen er zijn!!!!
moozefretter
Mountainbiker

Post by moozefretter »

de watjes van verfaillie gaan er ook zijn zeker?
sommige toch.oftewel te hard of te nat
jongens toch
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

K'ga het nooit vergeten , jaren geleden mijn allereerste rit en hiervoor letterlijk in jaren met geen fiets meer gereden of iets gedaan van sport. #-o #-o
Me grote manieren tegen mijn schoonvader (was dan doorgewinterde MTB'er) k'zal ne keer een stukske meerijden :roll: :roll:

Na 15Km was k'al in comateuze toestand en de ganse rit ongewild zitten herkauwen op m'n morgendmaal , dan maar beslist de 25Km te doen en dan tot overmaat van ramp voorbijgestoken worden door iemand op een eenwieler #-o #-o #-o

K'wil maar zeggen , fantastisch mooie rit maar niet te onderschatten , is intussen een van mijn favorieten die ik voor geen geld ter wereld wil missen. =D> =D>
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Ik zal ook één van die kodo's zijn. We verwachten een pittig toertje zoals altijd!
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

haha, eindelijk nog eens een ritje naar m'n hart :bounce: :bounce: :bounce:
leffe
Mountainbiker

Post by leffe »

Onze toertocht staat in de laaste Grinta aanbevolen.
http://www.grinta.be/nl/grintaselectie/
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Ik kom zékers ook af! rijden in die streek is altijd een voorrecht :bounce: :bounce:

1 februari ga ik met de oprganisatie de rit al eens verkennen om zo het aantal hoogtemeters te weten te komen. Het ziet ernaar uit dat de grond weer bevroren zal zijn.
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

U mag me zeker verwachten op deze toertocht.

T zal terug koud zijn, maar hopelijk geen toestanden à la Kodo's, ben daar n paar keer gevallen, toch de grote toer uitgereden, maar twijfel of ik terug een tweede keer t verstand op nul zal kunnen plaatsen.

We gaan terug met een mooi treintje zijn! Al tweemaal de zomertocht en eenmaal de wintertocht van de Berghazen gereden en telkens de moeite met een zeer prachtig parcour (zeker op en rond de Zwarteberg =D> )

Nu wat ziekskes, al n week en n half niet gefietst, dit weekend zal er ook niet meer van komen, nog niet zo goed ... :(

Maar op de Berghazentocht ben ik er!
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Deze morgen mogen meerijden met de berghazen op de verkenning van de groten toer.
Awel, het zal dik in orde zijn : :-) :-)
Een mooie tocht, met redelijk wat klimwerk, snelle en erg leuke afdalingen afgewisseld met hier en daar een recupstrookje. erg weinig op de boane, maar ik heb het toch klaargespeeld op zo een stukje goed op mijn bakkes te vallen #-o
In ieder geval een rit met een erg hoog origineel mountainbike gehalte. Het is en blijft toch een schitterende streek om te mountainbiken en ik ben er eerlijk gezegd helemaal weg van :P
Dat de berghazen dikke bedankt zijn dat ik meegemogen heb, heb er ferm van genoten :-)
Ik popel al om hem zondag weer te rijden :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply