Ik ben op zoek naar een bike vriendin om in de week te biken. Ik ben zelf een jaar bezig en wil wat meer biken als alleen in het weekend. Wie heeft er net zoals ik tijd om gezellig samen te biken?
bike vriendin gezocht regio Turnhout
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
bike vriendin gezocht regio Turnhout
Hoi bikesters
,
Ik ben op zoek naar een bike vriendin om in de week te biken. Ik ben zelf een jaar bezig en wil wat meer biken als alleen in het weekend. Wie heeft er net zoals ik tijd om gezellig samen te biken?
-
Lisa_Superwoman
- Mountainbiker
Post by Lisa_Superwoman »
Zijn deze bikesters nog altijd bezig?
Ik woon in Beerse en ben bijna 18 jaar, als jullie een toertje willen maken laat me dan aub iets weten want ben het een beetje beu zo altijd in men eentje
Xx Lisa
Ik woon in Beerse en ben bijna 18 jaar, als jullie een toertje willen maken laat me dan aub iets weten want ben het een beetje beu zo altijd in men eentje
Xx Lisa
- budnaked
- Mountainbiker
Rijd jij toevallig een een pakje met roze accenten? denk je gezien te hebben een paar dagen geleden.Lisa_Superwoman wrote:Zijn deze bikesters nog altijd bezig?
Ik woon in Beerse en ben bijna 18 jaar, als jullie een toertje willen maken laat me dan aub iets weten want ben het een beetje beu zo altijd in men eentje![]()
Xx Lisa
-
Lisa_Superwoman
- Mountainbiker
Post by Lisa_Superwoman »
Jaja da ben ikbudnaked wrote:Rijd jij toevallig een een pakje met roze accenten? denk je gezien te hebben een paar dagen geleden.Lisa_Superwoman wrote:Zijn deze bikesters nog altijd bezig?
Ik woon in Beerse en ben bijna 18 jaar, als jullie een toertje willen maken laat me dan aub iets weten want ben het een beetje beu zo altijd in men eentje![]()
Xx Lisa
Waar heb je me ergens gezien?
Xx