TA 44T problemen
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
TA 44T problemen
Ik heb juist een groot blad 44T van TA gekocht en geinstaleerd en nu wil hij niet meer op groot blad. Ik terug mijn xt blad gestoken en dan werkt het perfect. Weet iemand hier een oplossing voor ligt wel degelijk aan TA blad. Ik heb ook een midden blad van TA en was daar heel tevreden over dit is standaard een beetje gevreesd voor ketting goed op het blad te krijgen en dat mis ik bij het grote TA blad is dit normaal?
deze is bijgeregeld zelfs mee naar fietswinkel geweest omdat ik het niet gemaakt kreeg en de fietsmaker kreeg het zelf niet gemaakt hij zij me dat het aan het TA blad lag dat het niet gevreesd is zoals een XT blad wel is en dat het opgelost zou zijn als ik mijn versleten XT blad terug stak. Ik geloofde hem ook niet want iedereen is heel content van TA bladen(verkocht wel zelf geen TA bladen) . Maar nu heb ik dus wel het versleten XT blad terug gestoken en dan gaat de ketting vloeiend op het groot blad.
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Da krijgt ge daarbij als "vijsje" en moet ge er in draaien
als da onder de arm staat ,staat uw blad goed .