14/12/2008 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
de skerpen
Mountainbiker

14/12/2008 Tervuren

Post by de skerpen »

Kan iemand laten weten of deze tocht terug het zonienwoud aandoet ? :bounce: :bounce:

Deze vorig jaar gereden maar na enkele km mogen stoppen door bevroren cassette ( body ) . :cry:

Normaal goede organisatie !
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Is inderdaad het zoniënwoud. Echter in hoofdzaak de grote dreven.
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

Wij zijn eigenlijk de mannen (Voervallei Vossem ) die de vorige edities in Vossem organiseerden. Nu ligt het vertrek niet meer aan de kantine van de Greunshotters maar aan de British School of Brussels in Tervuren.
Een gedeelte gaat inderdaad door het Zoniënwoud maar we doen Eizer, Huldenberg, Loonbeek, Neerijse en natuurlijk ook Vossem aan.
Verdere gegevens:
- Startplaats: British School of Brussels, Leuvensesteenweg 19, 3080 Tervuren
- Afstanden: 26km - 38km - 47km
- Inschrijvingen: 8u- 11u
Kleedkamers, douches, afspuitstand, ruime parking (parking v/d Super GB)

Meer info op onze website http://www.voervalleivossem.be
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Heb deze tocht nog nooit gereden maar was vroeger van de streek, denk dat het een redelijk zware tocht zal zijn of vergis ik me?
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Hallo,

Wij zullen er ook met een delegatie zijn.
denk dat het een redelijk zware tocht zal zijn of vergis ik me?
Hangt af van wat je zwaar noemt. Je maakt je rit zo zwaar als je zelf wilt in functie van je instelling: Vlammen, rustig bollen.
Het zal zeker heuvelachtig zijn.

Groetjes,

Joeke
Voervallei Voske
Mountainbiker

In vergelijking met de vorige edities zou het iets minder zwaar moeten zijn. De 47 km blijft natuurlijk wel een puur intervalparcours met de nodige recuperatiestroken, maar je maakt het inderdaad zo zwaar je het zelf wil. Zoals je kan zien op het plan van ons parcours liggen de zwaartepunten in Huldenberg (rond de welbekende Smeysberg :wink: ), Loonbeek (Margijsbos...). Onderschat ook de finale niet met de Groeneweg in Vossem, een echte kuitenbijter die crossers als Nys en Wellens ook kennen van tijdens de Vossemse Witloofveldrit.
We gaan het parcours nu zondag nog eens afhaspelen, dan kan ik erna hier de hoogtemeters bijzetten.

Groeten Voervallei Vossem
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Voervallei Voske wrote:In vergelijking met de vorige edities zou het iets minder zwaar moeten zijn. De 47 km blijft natuurlijk wel een puur intervalparcours met de nodige recuperatiestroken, maar je maakt het inderdaad zo zwaar je het zelf wil. Zoals je kan zien op het plan van ons parcours liggen de zwaartepunten in Huldenberg (rond de welbekende Smeysberg :wink: ), Loonbeek (Margijsbos...). Onderschat ook de finale niet met de Groeneweg in Vossem, een echte kuitenbijter die crossers als Nys en Wellens ook kennen van tijdens de Vossemse Witloofveldrit.
We gaan het parcours nu zondag nog eens afhaspelen, dan kan ik erna hier de hoogtemeters bijzetten.

Groeten Voervallei Vossem
Thx voor de informatie, tot dan

ps: waar kan ik het plan vinden?
Voervallei Voske
Mountainbiker

sjukkie
Mountainbiker

Post by sjukkie »

knap gedaan zo'n plannetje erbij
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

waarom post je dit in het topic van Tervuren??

EDIT: net gezien dat je dat bijna overal gepost hebt, STOP ermee. 't is heel erg dat uwe fiets gestolen wordt, maar dit is erover

:evil:
Post Reply