06/12/08 Meeuwen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Sommige van de slijkfretters zijn ook aan het verzinnen om af te komen dus hadden wij ook graag wa meer info zeker omdat dit al een redelijke verplaasing is en we niet voor niets tot daar willen rijden.........
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
Ik moet passen voor deze thuisrit...
Zit moet een onsteking in mijn voet, antibiotica slikken en mijn voet 2 keer per dag ontsmetten. Geen risico nemen met al die modder toestanden.
Met het weer van afgelopen dagen zal er veel modder zijn. Vooral plat,..gaat van Meeuwen richting Gruitrode, Wijshagen,...
Zit moet een onsteking in mijn voet, antibiotica slikken en mijn voet 2 keer per dag ontsmetten. Geen risico nemen met al die modder toestanden.
Met het weer van afgelopen dagen zal er veel modder zijn. Vooral plat,..gaat van Meeuwen richting Gruitrode, Wijshagen,...
- Jolyrodger
- Mountainbiker
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
mijn voet is al stukken beter - twijfel slaat toe
MTB Kaders te winnen volgens de kalender van Fietspromo
MTB Kaders te winnen volgens de kalender van Fietspromo
- Kameel^
- Mountainbiker
vlak tochtje, ideaal voor mensen die niet graag bergop rijden
na de bevoorrading heb ik 5km lang serieus buikpijn gehad
gek, das ook de eerste keer da ik da krijg, ik had gewoon een soepke + drankske + wafel gegeten
als ik wist waar ik was dan was ik toen terug naar huis gereden
maar ik wist nie waar ik zat hehe dus toch uitgereden + verplaatsing naar daar en terug maakt 73km 
na de bevoorrading heb ik 5km lang serieus buikpijn gehad
gek, das ook de eerste keer da ik da krijg, ik had gewoon een soepke + drankske + wafel gegeten
als ik wist waar ik was dan was ik toen terug naar huis gereden