14/12/08 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
stafke
Mountainbiker

14/12/08 Lendelede

Post by stafke »

9e Baekelandtroute inr.KWB

Start 8h30 tot 10h30 sporthal steuren ambacht (pijlen sportcentrum)

Afstand 25km-38km-52km
1 bevoorrading op 25km
2 bevoorradingen op38 en 52km

Parcours is NIET hetzelfde als verleden maand(inr.sportdienst)

We vertrekken richting bergkapel om via St.Katherine naar de beiaard te rijden,vandaar verkennen we een stukje steenbeekbos om vervolgens iets verder op grondgebied Gullegem door te rijden.
Via de grens met St.Eloois Winkel brengen we nogmaals een (kort)bezoekje aan steenbeekbos waarna we naar de 1e bevoorrading rijden.

Met frisse benen peddelen we via de grens Lendelede-Izegem naar het zaagske waar de 25km vreters richting sporthal kunnen. =D>
De anderen rijden door.... 38km naar de 2e stop
waar de 52km via de grens Lendelede-Ingelmunster normaal gezien ook moet belanden :-?

We vertrekken terug richting St.Katharine om via de bergkapel naar de sporthal te fietsen voor:

een goede afspuit(voor de fietsen #-o )de douche,een belegde boterham,de gratis tombola,en een leuke babbel met een frisse pint in de
RUIMERE aprészaal :lol:

Ons parcours is licht glooiend met enkele technische stukjes en een 8 tal
volledig nieuwe stroken

tot de 14e
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Zoals ieder jaar zal ik er terug bij zijn!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Stafke en zijn team(Marnix en co) weten er elk jaar een prima tochtje van te maken met telkenjare enkele verrassend nieuwe stukken. =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ondanks het vele wikken en wegen ga ik ook voor een tochtje dicht bij de deure kiezen.

Het is zoals GP zegt : " een prima tochtje met enkele verrassende nieuwe stukken."

Want ik ook betere vind is de RUIMERE aprèszaal (vorig jaar zaten we een beetje als haringen in een ton. #-o )
Last edited by veeteeteetje on Fri 28 Nov 2008 17:12, edited 1 time in total.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Deze sloefwagon :lol: mag je ook verwachten , er is misschien een mooie in La Douce maar ik kom ook naar hier.
Vorig jaar ferm verschoten van de goede organisatie en mooie stukjes die ze toch wisten aan te bieden in deze bos en heuvelarme streek.
Organisatie die beslist de moeite doet voor hun parcours !
Moet nog iemand zoeken met straf spul voor als het vriest nu Suphafly op non-aktief staat . #-o #-o
Moustache
Kerstman

Re: 14/12/08 Lendelede

Post by Moustache »

stafke wrote:9e Baekelandtroute inr.KWB

tot de 14e
Ik dacht al, wat duurt dat hier lang voor de topic verschijnt... 'k Zat al te twijfelen om in La Douce te gaan rijden, maar een goeie rit in de streek met eventueel een extra bevoorrading is ook niet te versmaden natuurlijk.

Wegens moreel verplicht (als je in de Lendeleedsestraat woont....) kom ik hoogstwaarschijnlijk ook naar LenDLD.

Het zou kunnen voor een kortere afstand, want mijn madam heeft een briefje met "zaterdagavond 13 december" aan de frigo gehangen... 'k Zal nog eens moeten informeren. :roll:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Jaja Staf, we komen vaneigens af :p
misschien krijg ik er nog a paar mee van de Barco :wink:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

uncle sam wrote:Jaja Staf, we komen vaneigens af :p
altijd leuk om een paar ex-collega's terug te zien,'t moet niet altijd werken zijn.

@ moustache
zaterdagavond 13 dec. vroeg in bed want morgen is't in Lendelede :bounce: :bounce:
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

:-D hier kunnen we niet afwezig zijn als je van lendelede bent 8) het zal een zwaar MTB week-end worden Moen Lendelee :P allez tot ton é
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

deze namiddag nog een stukje bos(je)opgeruimd (allé begonnen).
Van druilerige regen werd het een goeie plensbui en dan maar wijselijk besloten om "de boeken toe" te doen en huiswaarts te keren. :evil:
Kwestie van geen "plaag" op te doen. [-X

Tot de 14e
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

uncle sam wrote:Jaja Staf, we komen vaneigens af :p
Hang mijne wagon alvast ook maar aan de %^$#&- trein :bounce: :bounce:.
Montybiker en Stofke zulle er normaal ook bij zijn.
(gezien de laatste ontwikkelingen wens ik in mijn vrije tijd niet langer met de firmanaam geassocieerd te worden :evil: )

@Stafke: de ruimere apres-zaal is echt goed nieuws. Nu kunnen we mss languit gaan liggen na het nuttigen ven enkele leffe's #-o

grtn,
nonkel T
Last edited by Nonkel T on Wed 03 Dec 2008 16:29, edited 2 times in total.
Post Reply