Heeft iemand hier meer info over:
http://www.formar.be/support/topomap.php
Is de routeerbare topomap Belux al effectief beschikbaar?
Routeerbare topomap belux
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Had ik dat geweten, dan had ik ze drie maanden terug nog niet gekocht.Thierry wrote:De routeerbare topokaart België + Luxemburg is sinds vandaag verkrijgbaar bij www.point2leuven.be ...
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
en de prijs ???
is deze compatibel met alle garmin toestellen ? en werkt deze even goed in mapsource ??
is deze compatibel met alle garmin toestellen ? en werkt deze even goed in mapsource ??
Publieke verkoopprijs : 99 euro.JurgenG wrote:En om er nog eentje bij te voegen: routeert hij ook via de onverharde wegen?geitenboer wrote:en de prijs ???
Compatibel met alle Garmin toestellen : ja, compatibel met alle Garmin-toestellen waarin kaarten kunnen ingeladen worden.
Even goed in Mapsource : euh, even goed als wat ? Als de "normale" topokaart ? Ja. Beter zelfs : routeerbaar, hoogteprofiel v/e route meteen zichtbaar ... Maar : het onderscheid tussen een singletrack, een paadje en een brede offroad dreef blijft echter even onduidelijk als bij de "normale" topokaart.
Routering via onverhard : ja.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
en is het wel degelijk een nieuwe versie vn de topokaart belgie of bedoel je de vernieuwde versie van de fiets en wandelkaart want op de site van garmin is niets terug te vinden over dit product 
Ik dacht dat de topic-titel en de vraag in de eerste post hierboven duidelijk warengeitenboer wrote:en is het wel degelijk een nieuwe versie vn de topokaart belgie of bedoel je de vernieuwde versie van de fiets en wandelkaart want op de site van garmin is niets terug te vinden over dit product
't Gaat dus om de nieuwe, routeerbare TOPO-kaart voor België en GHLux. Deze dus :

- geitenboer
- Mountainbiker