15/11/08 Gruitrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Josss
Mountainbiker

15/11/08 Gruitrode

Post by Josss »

MTB " the powerbikers"WTC richten in:
- Royer MTB tocht op zaterdag 15 november- plaats : voetbalterrein NEVOK Groenstraat Gruitrode.
volg de helgele pijlen "MTB tocht" vanaf het rondpunt in Gruitrode.
- ruime parking, bewaakte fietsenstalling, afsputiinstallatie , warme douches.
- inschrijving tussen 11 en 14 uur.
- afstanden : 14 km : vlak en volledig onverhard ; Kidstoer
27 en 32 km : licht heuvelachtig : 95 % onverhard

42 en 46 km : matig heuvelachtig : 95 % onverhard
Het parcours doorkruist het mooie gruitroderbos, dwarst het natuurreservaat van den Oudsberg, heuvelachtige stukken in bergerven en aan Rotem kapel ( dit laatste enkel voor de 42 en 46 km).Het aantal hoogtemeters voor de 42 en 46 km zal bijna 400 m bedragen.
brede bospaden wisselen af met singeltracks en verrassende kliimmetjes.
2 bevoorradingen voor de 42 en 46 km.
gezellige aprés
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Normaal gezien ben ik bij deze van de partij, de powerbikers staan steeds garant voor een zo goed als feilloze organitatie. =D> :wink:
nicky
Mountainbiker

Post by nicky »

ga zeker van de partij zijn lijkt me zeer intressante tocht en goed voor bergop te leren rijden want dat wil nog nie altijd lukke
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Dus toch niet terug in Bocholt dit jaar of in Kauilille zoals vorig jaar vermeld?

Denk wel dat ik ga komen...vond het een leuke tocht vorig jaar.
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

Dit is een van mijn favorieten : ik zal er dus zeker zijn
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

is dit ne vettige tocht of valt dat wel mee?

kben ook van zin te komen: 12km naar daar 12km terug en dan nog de 46 km proberen te doen :drunk: maar ik weet niet of dat doenbaar is want lijkt me geen makkelijk parcours...
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

Wat de vettigheid betreft , dit zal reuze meevallen zeker als het de volgende dagen praktisch droog blijft.
het parcours is niet te onderschatten ; het zwaarste deel zit op de lus van 15 km op de langste afstanden: voor wie over een redelijke conditie beschikt zal dit zeker geen probleem zijn.
Het is alleszins geen lichtlopend parcours;
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

Kawa schreef:
Dus toch niet terug in Bocholt dit jaar of in Kauilille zoals vorig jaar vermeld?
Inderdaad, Bocholt of Kaulille (nieuwe sporthal) zijn echter nog niet afgeschreven, voorlopig is er nog geen akkoord over de prijs voor een inrichting vanuit de nieuwe sporthal ( eerste voorstel van de gemeente was voor ons veel te hoog maar wij mogen nog eens gaan praten)
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

Josss wrote:Wat de vettigheid betreft , dit zal reuze meevallen zeker als het de volgende dagen praktisch droog blijft.
het parcours is niet te onderschatten ; het zwaarste deel zit op de lus van 15 km op de langste afstanden: voor wie over een redelijke conditie beschikt zal dit zeker geen probleem zijn.
Het is alleszins geen lichtlopend parcours;
dan zal het op bergerven en aan de kapel van weerstand toch serieus moeten opdrogen, gister was het daar serieus vettig. :wink:
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

Jinx schreef
dan zal het op bergerven en aan de kapel van weerstand toch serieus moeten opdrogen, gister was het daar serieus vettig.
Dat kan ik geloven : de weersvooruitzichten zijn wel gunstig zodat het zaterdag zeker beter zal zijn.
Morgen ga ik zelf al een korte verkenning doen ter plaatse.
Post Reply