http://www.mtbrotselaar.be/
Website is blijkbaar nog niet aangepast sinds verleden jaar !
Wel steeds de moeite om is naartoe te gaan .
16/11/08 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het zal van de weer goden afhangen.Hopelijk nog een beetje regen
En het spijtige voorval van vorig jaar zal wel hopelijk niet meer voor vallen.
De afstanden zijn 28 km,46km en voor de kleintjes is er een 15 km.
Bos en veldwegen zullen er genoeg zijn ik denk dat het zo een 80% onverhard zal zijn.
Maar als er iemand nog twijfelt het is een TOP ORGANISATIE zoals de voorbije jaren.
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Ben hier vroeger ook al geweest. Echt mooie tocht met prima organisatie.
Ik meen me wel te herinneren dat er steeds zeer veel volk is met ook veel beginners. Is precies een organisatie die veel reclame maakt buiten de MTB-wereld en zo toevallige MTB-ers aantrekt.
Begrijp me ni verkeerd
: beginners hebben evenveel recht om te rijden. Het veld en de wegen is van iedereen.
Dit is enkel een waarschuwing voor de mensen : houd er rekening mee (vertrek heel vroeg of heel laat maar binnen de uren van de organisatie natuurlijk). Maar bovenal : respecteer de andere MTB-ers (snel of traag - iedereen naar eigen vermogen en goesting) zodat het voor iedereen een toffe rit wordt. Een vriendelijke vraag om even rechts of links aan te houden voor je wilt passeren (waar het mogelijk en veilig is) en achteraf een vriendelijk bedankje doet wonderen.
KrrR,
Ik meen me wel te herinneren dat er steeds zeer veel volk is met ook veel beginners. Is precies een organisatie die veel reclame maakt buiten de MTB-wereld en zo toevallige MTB-ers aantrekt.
Begrijp me ni verkeerd
Dit is enkel een waarschuwing voor de mensen : houd er rekening mee (vertrek heel vroeg of heel laat maar binnen de uren van de organisatie natuurlijk). Maar bovenal : respecteer de andere MTB-ers (snel of traag - iedereen naar eigen vermogen en goesting) zodat het voor iedereen een toffe rit wordt. Een vriendelijke vraag om even rechts of links aan te houden voor je wilt passeren (waar het mogelijk en veilig is) en achteraf een vriendelijk bedankje doet wonderen.
KrrR,
- phille
- Mountainbiker
een vaste HIT op de kalender, voor iedereen ! en altijd veel volk, laatste jaren hebben ze steeds wijzigingen gedaan zodat je vrijwel geen file nergens meer had !fujiboy wrote:iedereen natuurlijk welkom op deze mooie tocht met
prachtige tombola prijzen.
Slechts 3 slangskes aan de afspuitstand is gene vette voor 1500 man