testdag WaaslandMTBschool 19-10-2008

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
stevie b1
Mountainbiker

testdag WaaslandMTBschool 19-10-2008

Post by stevie b1 »

Image
Dit is de link naar enkele foto's van deze prachtige dag op het terrein van een van onze sponsors.
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

Ik kan niet wachten op de dag dat mijn zoontje oud genoeg is om ook op een mini mtbikeske rond te crossen.
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Was gisteren ook aanwezig in Temse en het was inderdaad een prachtige middag. Het weer zat enorm mee en ze hadden een mooi parkoertje aangelegd.

Er waren een 30-tal bikertjes aanwezig gaande van een jaar of 5 schat ik tot 13. Nadat iedereen ingedeeld was in 3 groepen kon er met de wedstrijdjes gestart worden, 1 rondje op het parkoers (2 voor de 12 en 13 jarige), 500m sprint op een fiets op rollen en een toertje in de rally auto op de PS2 en een reuzescherm.

Was schitterend om te zien hoe iedereen weer het beste van zichzelf gaf. Met een paar crashes op het parkoers buiten, waaronder ook mijn oudste (jammer dat je het niet op foto hebt Steve :wink: ), gelukkig zonder erg buiten hier een daar wat blauwe plekken en schaafwonden.

Ook de rally rit vond iedereen leuk, alhoewel ik denk dat het nog effe zal duren voor ze echt met de wagen buiten mogen. Ze zouden aardig geblutst zijn vrees ik.

uitslagen komen binnenkort op de site van de waaslandmtbschool. Het was wat moeilijk om daar alles uit te rekenen en een klassement op te stellen.

Vond het vooral schitterend te zien hoe sommige van die kleine kabouters over het parkoers knalde. Sommige net van hun driewielertjes maar al wel vollen bak over het parkoers knallen, zonder enige schrik (alhoewel die wel op de gezichten van sommige mama's te lezen was).

op naar het volgende event.
stevie b1
Mountainbiker

Post by stevie b1 »

(jammer dat je het niet op foto hebt Steve :wink: )

weet ik , had handen te kort om overal tegelijk te zijn om foto's van te nemen. Maar het was een reuzeleuke dag en het was een genot om al dat jong geweld bezig te zien collega :wink:
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

mcoen wrote: Er waren een 30-tal bikertjes aanwezig gaande van een jaar of 5 schat ik tot 13.
Is 13 de max. leeftijd om aan dergelijke events deel te nemen ?
Hoe kan er ingeschreven worden voor toekomstige activiteiten ?
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

crash biker wrote:
mcoen wrote: Er waren een 30-tal bikertjes aanwezig gaande van een jaar of 5 schat ik tot 13.
Is 13 de max. leeftijd om aan dergelijke events deel te nemen ?
Hoe kan er ingeschreven worden voor toekomstige activiteiten ?
Ik dacht tot 16, maar zal het effe navragen. Stuur me effe een PB met je e-mail adres, dan stuur ik de kalender door. Je kan normaal op elke activiteit inschrijven.

grtz,

Marc
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

mcoen wrote: Stuur me effe een PB
Verstuurt.
Post Reply