Jeugd van tegenwoordig
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Ik heb nog 6 maand moeten doen in het leger
@ kawa ga dit ook met veel plezier volgen
@ kawa ga dit ook met veel plezier volgen
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ze zouden de jeugd terug naar het leger moeten sturen, zeker de "nieuwe Belgen", daar zullen ze wel respect leren voor de "echte" Belgen!
Diegenen die in den troep geweest zijn zullen wel snappen wat 'k bedoel.
't Was voor mij ook de schoonste tijd van mijn leven op één of andere bizarre manier......hoewel ik het nu toch een beetje beter heb....
Die blonde huilpop, die zegde toch dat ze haar niet gingen "breken"? 't Was nog nie begonnen en ze wilde al nor huis!!!
Diegenen die in den troep geweest zijn zullen wel snappen wat 'k bedoel.
't Was voor mij ook de schoonste tijd van mijn leven op één of andere bizarre manier......hoewel ik het nu toch een beetje beter heb....
Die blonde huilpop, die zegde toch dat ze haar niet gingen "breken"? 't Was nog nie begonnen en ze wilde al nor huis!!!
Heb het gisteren opgenomen en moet het nog zien, maar het zal weer lachen worden. Ze zouden idd beter de dienstplicht terug inschaffen om alles wat op straat hangt terug wat bij te schaven.
Call me nostalgic, maar ten tijde van mijn dienstplicht (zat bij de mp's) hebben we toch nooit zo'n bende onbeschofte snotneuzen gezien zoals je tegenwoordig tegenkomt.
Wel opvallend dat de meeste jongeren die actief sporten die mentaliteit meestal niet hebben en enkel de "straathangers" wel
Call me nostalgic, maar ten tijde van mijn dienstplicht (zat bij de mp's) hebben we toch nooit zo'n bende onbeschofte snotneuzen gezien zoals je tegenwoordig tegenkomt.
Wel opvallend dat de meeste jongeren die actief sporten die mentaliteit meestal niet hebben en enkel de "straathangers" wel
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
héhé lachen is het wel
aan het einde klein previeuw voor volgende week,en het moet er toch steeds van komen de jeugd die uitbreekt en zich zat drinken
voor de rest vind ik het ook goed die leger toestanden,beter dan vorige keer als ze boeren moesten spelen :p
aan het einde klein previeuw voor volgende week,en het moet er toch steeds van komen de jeugd die uitbreekt en zich zat drinken
voor de rest vind ik het ook goed die leger toestanden,beter dan vorige keer als ze boeren moesten spelen :p