12/10/2008 Tremelo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Ik twijfel nog tussen deze en die van Kortenberg. De commentaren van vorig jaar geven alvast het voordeel aan Tremelo.
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
54 km op de teller (incl heen en terug
) en mij goed geamuseerd, meer moet dat niet zijn. Het was niet echt zwaar te noemen maar wel snel, de organisatie was voor mij ook volledig in orde.
Vlak voor de Molenberg nog ene op de grond zien liggen die serieus tegen de vlakte was gegaan na een stuurbreuk, hopelijk komt hij er zonder breuken vanaf. Zo tegen dik 30km/u onverwacht tegen het asfalt kwakken dat zal wel serieus zijn aangekomen.
Voor hetzelfde geld had ik er kunnen bijliggen, alleen kon ik hun tempo niet bijhouden
Alleszins veel sterkte aan het slachtoffer.
Vlak voor de Molenberg nog ene op de grond zien liggen die serieus tegen de vlakte was gegaan na een stuurbreuk, hopelijk komt hij er zonder breuken vanaf. Zo tegen dik 30km/u onverwacht tegen het asfalt kwakken dat zal wel serieus zijn aangekomen.
Voor hetzelfde geld had ik er kunnen bijliggen, alleen kon ik hun tempo niet bijhouden
Alleszins veel sterkte aan het slachtoffer.
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ja was een leuk tochtje. Ja wa leuke hellingkjes afgewisseld met snelle stroken. Het was leuk! Ik kom volgend jaar zekers terug!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Leuke tocht, vooral snel.
Goede organisatie, veel asfalt, maar ook niets bijzonder.
Toch leuke zondag ochtend gehad. (zoals elke week)
Goede organisatie, veel asfalt, maar ook niets bijzonder.
Toch leuke zondag ochtend gehad. (zoals elke week)