Batterij vervangen polar cs 100 of 200

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
rudy coolens
Mountainbiker

Batterij vervangen polar cs 100 of 200

Post by rudy coolens »

Al iemand batterij moeten vervangen van Polar cs100 of cs200? #-o
Bij mij komt er altijd 9999 op, weet niet wat te doen [-o<
tristef
Mountainbiker

polar

Post by tristef »

Even op hun website een dealer zoeken, of beter nog eens langsgaan in Dendermonde, en probleem wordt opgelost.

http://www.polar.fi/be-nl
Ghizz
Mountainbiker

Post by Ghizz »

Zeker door een polar centrum laten doen!Nadat mijn polar cs 200 vast gelopen was, samen met lbs batterij gedemonteerd en opgestuurd.Tevens een klacht meegestuurd dat er vocht in zat.(voorheen nooit open geweest).
Daarna teruggekregen van polar met nieuw binnenwerk , batterij en een rekening van 100,- omdat de batterij door een derde gedemoteerd was.Geen garantie....
rudy coolens
Mountainbiker

Amaai!

Post by rudy coolens »

Toffe service daar bij Polar!! [-X ,als het zo gaat :(
Ik overweeg om al mijn Polars buiten te gooien :evil:
tristef
Mountainbiker

Post by tristef »

Amai! Niet goed geholpen precies? Ik ga daar altijd persoonlijk langs (Dendermonde) en ben altijd direct geholpen en vriendelijk ook. Maar ja, da kan ook geluk zijn he.

Gr
Stefan
rudy coolens
Mountainbiker

Rechtzetting

Post by rudy coolens »

:oops: Kom net van Dendermonde, deze morgend gebeld en ik mocht komen wanneer ik wou, Polar zou hersteld worden onder garantie(is nogtans een drietal jaar oud!). Ik ben vriendelijk ontvangen bij de technische dienst van Polar, ze hebben onderdeel vervangen en na een tien minuutjes was alles geregeld, factuur gekregen met daarop het te betalen bedrag van 0(nul)komma 0(nul) euro :P
Mijn vorige reactie was dus wel misplaatst :oops: waarvoor mijn verontschuldigingen aan het adres van Polar.
Ghizz
Mountainbiker

Post by Ghizz »

Weer iets geleerd!Volgende keer dus richting Dendermonde (polar Belgie?)
En ver van Polar Nederland wegblijven!
Post Reply