Beste mtb vrienden,
Zondag 21 september kan je in Ternat kennismaken met een voorstel van het MTB Bloso parcours Ternat . Tussen 8u en 10u kan je gratis het parcours van 30 km komen afrijden en na afloop mag je dan een evaluatie invullen.
Deelname is gratis
Vertrek aan het sportcentrum Ternat.
Bij aankomst ontvangt u een drankje + heb je de mogelijkheid om zowel jezelf als je fiets te wassen.
Leuke sportgroet,
de sportdienst Ternat
21/09/08 Ternat
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- geitenboer
- Mountainbiker
als je van meerbeke komt rij je naar brussel, af naar ternat natuurlijk, helemaal door tot juist voor t station, daar rechts, doorknallen tot voorbij kruikenburg (school en voetbal), juist daarna rechts
ik weet ni wat ik ga doen, is ook fietsenverkoop die dag, maar is Anderlues en aangezien ik in Ternat woon nu, zal ik dagelijks de kans hebben om het parcours te bollen.
Met Asse erbij, Affligem, Aalst plus de eigen stukken enorm wa mogelijkheden.

ik weet ni wat ik ga doen, is ook fietsenverkoop die dag, maar is Anderlues en aangezien ik in Ternat woon nu, zal ik dagelijks de kans hebben om het parcours te bollen.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Correctie :pacer wrote:als je van meerbeke komt rij je naar brussel, af naar ternat natuurlijk, helemaal door tot juist voor t station, daar rechts, doorknallen tot voorbij kruikenburg (school en voetbal), juist daarna rechts![]()
Als je aan de spooroverweg bent net na de sporen LINKS ipv rechts tot voorbij voetbalveld dan tweede (eerste straat is net aan het voetbalplein)
rechts ongeveer 300m in de straat op de rechterkant parking aan het sportcentrum
- geitenboer
- Mountainbiker
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
allez vooruit, om 8u ben ik daar, vlug het traject afbollen en dan doorrijden naar Lennik voor den tt alginds.Ik Ben benieuwd naar de route want heb al eens een tt gereden in Ternat en die was wel in orde! tot dan gasten
grtz

grtz