28/09/08 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
28/09/08 Genk
Post by Jolyrodger »
De Jokers Genk-(Limburg) en Fietspromo http://www.fietspromo.be/Index.html" target="_blank" organiseren op 28 September hun Camba toertocht op en rond de mijnterril van Genk- Winterslag. Afstanden 25-44 km. Vertrek van 08h30-10h30.
€ 3.00 All-in (verzekering B.A, douches, gratis consumptie, versnapering).
VWB € 02.50 op vertoon lidkaart.
€ 1.50 jonger dan 15 jaar.
Gratis T-shirt voor iedere deelnemer.
Het golvende parcours loopt door de Hengelhoefse bossen, de mijnterril van Winterslag en het pittige Genker bos. Het parcours is voor 85% off road, met verschillende single tracks, in de meest groene streek van Limburg.
Op de mijnterril (265 hoogtemeters) zal voor 95% het parcours van de Grote Prijs Roel Paulussen gevolgd worden, met een mogelijkheid voor de "zachtere" recreanten de terril te omzeilen (is - 5.8km). De mijnterril zal beklommen worden met hopelijk goed weer voor een goede beklimming en een ver uitzicht.
-Voor de GPS 'sers: Camba Woudstraat 15 3600 Genk Limburg Belgie.
Voor inlichtingen: +32 89 351432
-Via de E-314 vanaf Maasmechelen, afrit 30 Park Midden Limburg. Aan de afrit links richting Bokrijk, 1ste links, 1ste links, 1ste rechts, nog 500meter.
-Via de E-317 vanuit Lummen, afrit 30 Park midden Limburg. Aan de afrit rechts richting Bokrijk, 1ste links, 1ste links, 1ste rechts, nog 500 meter.
-Of volg de infoborden!!
C U.
€ 3.00 All-in (verzekering B.A, douches, gratis consumptie, versnapering).
VWB € 02.50 op vertoon lidkaart.
€ 1.50 jonger dan 15 jaar.
Gratis T-shirt voor iedere deelnemer.
Het golvende parcours loopt door de Hengelhoefse bossen, de mijnterril van Winterslag en het pittige Genker bos. Het parcours is voor 85% off road, met verschillende single tracks, in de meest groene streek van Limburg.
Op de mijnterril (265 hoogtemeters) zal voor 95% het parcours van de Grote Prijs Roel Paulussen gevolgd worden, met een mogelijkheid voor de "zachtere" recreanten de terril te omzeilen (is - 5.8km). De mijnterril zal beklommen worden met hopelijk goed weer voor een goede beklimming en een ver uitzicht.
-Voor de GPS 'sers: Camba Woudstraat 15 3600 Genk Limburg Belgie.
Voor inlichtingen: +32 89 351432
-Via de E-314 vanaf Maasmechelen, afrit 30 Park Midden Limburg. Aan de afrit links richting Bokrijk, 1ste links, 1ste links, 1ste rechts, nog 500meter.
-Via de E-317 vanuit Lummen, afrit 30 Park midden Limburg. Aan de afrit rechts richting Bokrijk, 1ste links, 1ste links, 1ste rechts, nog 500 meter.
-Of volg de infoborden!!
C U.
Last edited by Jolyrodger on Fri 26 Sep 2008 22:04, edited 2 times in total.
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
Dus deze tocht gaat niet over dezelfde parcour als vorig jaar?
in ieder geval ik kom af, want als roger deze heeft uitgestippeld dan is het de moeite waard.
grts
georges
in ieder geval ik kom af, want als roger deze heeft uitgestippeld dan is het de moeite waard.
grts
georges
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Ik help De Jokers bij het uitpijlen v.d. terril.
De TT van de Heidetrappers op 30 November is anders dan deze tocht, maar de terril zal ongeveer hetzelfde zijn. Het zal dus zeker de moeite zijn!!
De TT van de Heidetrappers op 30 November is anders dan deze tocht, maar de terril zal ongeveer hetzelfde zijn. Het zal dus zeker de moeite zijn!!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
I Truien en jasjes I
Je kan ter plaatse een combinatie van een koerstruitje en -jasje aankopen voor EUR 25 (waarde EUR 75).
iemand een idee hoe die eruit zien en merk??
Je kan ter plaatse een combinatie van een koerstruitje en -jasje aankopen voor EUR 25 (waarde EUR 75).
iemand een idee hoe die eruit zien en merk??
- Den Tempst Stijn
- Mountainbiker
- Night Rider
- Mountainbiker
Post by Night Rider »
Hoe zwaar is die terril van winterslag eigenlijk? Ik heb enkel de terrils in Maasmechelen gedaan en daar kom ik niet in een keer op. Behalve de laatste natuurlijk, maar da's asfalt, dus telt niet javascript:emoticon(':-D')
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
Die van Winterslag is goed te doen daar kunt ge in één trek naar boven rijden. Is ook veel mooier. Echt een must voor een mountainbiker.Night Rider wrote:Hoe zwaar is die terril van winterslag eigenlijk? Ik heb enkel de terrils in Maasmechelen gedaan en daar kom ik niet in een keer op. Behalve de laatste natuurlijk, maar da's asfalt, dus telt niet javascript:emoticon(':-D')
De afdaling is ook met een beetje stuurervaring gemakkelijk te doen.
Nu zaterdag is er ook een tourtocht op en rond de terril .
Ook zaterdag en zondag zijn er wedstrijden GP Roel Paulissen.
Toegang gratis. Kom maar eens zien.
meer info: http://www.mtbike.be/?CategoryID=0&ArticleID=1152