hallo allemaal,
ik las hier al een aantal keren dat cube en radon frames vaak hetzelfde zijn. Vandaag ben ik bij Janssen fietsplezier in Genk eens naar een cube AMS pro gaan kijken. Mooie afmontage maar ik had graag alles eens zelfgedaan.
Daarom vraag ik me af het mogelijk is dit frame online ergens te bestellen, ik vind het namelijk nergens. Heb eveneens even naar Janssen gemaild met de vraag om het via hen te bestellen.
Radon is vlot te vinden, cube daarentegen :D
cube frame bestellen
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Astemblieft,wel alleen nog zwarte precies. http://shop.fahrradnet24.de/product_inf ... ts_id/3010
Bij janssen in Genk zei me dat het niet dezelfde frames zijn.
Wat ik zelf echter zie is dat;
bij radon ( de eerste radon op je fotos) de bekabeling boven de bovenbuis gaat, bij cube eronder.
Beide frames hebben een hoek in de achterbrug zitten.
Dat stukje ad achterdemper is wel anders (beter bij cube)
vind wel het prijsverschil tussen de 2 echt groot
Wat ik zelf echter zie is dat;
bij radon ( de eerste radon op je fotos) de bekabeling boven de bovenbuis gaat, bij cube eronder.
Beide frames hebben een hoek in de achterbrug zitten.
Dat stukje ad achterdemper is wel anders (beter bij cube)
vind wel het prijsverschil tussen de 2 echt groot
Re: cube frame bestellen
op dezelfde site waar je radon kunt bestellen,fromalk wrote:hallo allemaal,
ik las hier al een aantal keren dat cube en radon frames vaak hetzelfde zijn. Vandaag ben ik bij Janssen fietsplezier in Genk eens naar een cube AMS pro gaan kijken. Mooie afmontage maar ik had graag alles eens zelfgedaan.
Daarom vraag ik me af het mogelijk is dit frame online ergens te bestellen, ik vind het namelijk nergens. Heb eveneens even naar Janssen gemaild met de vraag om het via hen te bestellen.
Radon is vlot te vinden, cube daarentegen :D
kun je ook een cube frame bestellen
http://www.bike-discount.de/
Ik heb zondag een rode ams gezien op tt, heb even vergeleken, en volgens mij zijn t toch identiek dezelfde kaders, als je de maten op site van bike discount van frame cube en radon in dezelfde maat natuurlijk, vergelijkt, zijn praktisch alle maten t zelfde, toch van de achterkant, en wanneer ik mijne gekocht heb, vroeg ik een spare derailleurpat, en daar staat ook cube op, ga nie verder discussieren, ma volgens mij zijn ze in ieder geval toch in t zelfde fabriek gemaakt.
- Edlisjas
- Mountainbiker
Specialized, merida en bmc worden ook in dezelfde fabriek gemaaktmatrix wrote:Ik heb zondag een rode ams gezien op tt, heb even vergeleken, en volgens mij zijn t toch identiek dezelfde kaders, als je de maten op site van bike discount van frame cube en radon in dezelfde maat natuurlijk, vergelijkt, zijn praktisch alle maten t zelfde, toch van de achterkant, en wanneer ik mijne gekocht heb, vroeg ik een spare derailleurpat, en daar staat ook cube op, ga nie verder discussieren, ma volgens mij zijn ze in ieder geval toch in t zelfde fabriek gemaakt.