24/08/2008 ellezelles
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dhoop
- Mountainbiker
- Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1
24/08/2008 ellezelles
heb de topic van vorig jaar bekeken en ziet er goed uit
maar kan er misschien een parkoerbouwer van die toertocht een beetje meer details geven 
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Ja de kalender heeft weer voor een dilemma gezorgd. Voorlopig ben ik van plan te starten in Vichte voor de lange afstand. Hier maar 50km , maar ze hebben een achtertuin om u tegen te zeggen (Ellezelles,Frasnes ,Flobecq,muziekbos ) en dit alles op een steenworp. Nog te vermelden dat er ook nog een TT in Zottegem is op 24/08.
't Leven kan toch hard zijn hé. Ienne mienne mutte ...(tenzij mijn vrouw roet in het eten gooit want 24/08 hangt niet aan de frigo, 30/08 en 14/09 zijn de 1st volgende frigoritten ...). Ik verwacht hier wel niet veel info van de organisatoren. Ik heb er 1 in het begin van het jaar gesproken . Het is een heel klein clubke maar met echte mtb'ers. Hun site : http://users.fulladsl.be/spb15769/vtt/ (het water kan er heel diep zijn als het geregend heeft ....)
't Leven kan toch hard zijn hé. Ienne mienne mutte ...(tenzij mijn vrouw roet in het eten gooit want 24/08 hangt niet aan de frigo, 30/08 en 14/09 zijn de 1st volgende frigoritten ...). Ik verwacht hier wel niet veel info van de organisatoren. Ik heb er 1 in het begin van het jaar gesproken . Het is een heel klein clubke maar met echte mtb'ers. Hun site : http://users.fulladsl.be/spb15769/vtt/ (het water kan er heel diep zijn als het geregend heeft ....)
Last edited by jodelaietie on Wed 13 Aug 2008 23:05, edited 2 times in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Wat deze datum betreft staat de tt van Ellezelles ook op mijn programma maar op 1 voorwaarde dat het in de week niet te veel regent.
Heb deze nog nooit gereden maar volgens "de cowboy" een prachtige tocht als het niet geregend heeft.Anders zouden er wel eens meer wandelaars kunnen zijn dan bikers.
Ze hebben daar ook mogelijkheden liggen waarvan het echt smullen is.....
(singletracks,bossen,.....remember Ronse dit jaar)
Als het weer in die week niet echt mee wil, dan kies ik ook voor West-Vlaanderen.
Heb deze nog nooit gereden maar volgens "de cowboy" een prachtige tocht als het niet geregend heeft.Anders zouden er wel eens meer wandelaars kunnen zijn dan bikers.
Ze hebben daar ook mogelijkheden liggen waarvan het echt smullen is.....
Als het weer in die week niet echt mee wil, dan kies ik ook voor West-Vlaanderen.
Er zal ook een (mini)delegatie herders aanwezig zijn.
Wegens 28 man naar Houffa...
'k heb deze tocht nog nooit gereden maar het is wel één van mijn favoriete omgevingen om in rond te crossen. Hopelijk leer ik nog wat nieuwe stukken kennen.
Toch verwonderlijk dat er maar zoveel volk naar die TT komt... volgens mij is de kans groot dat 2/3 van hun parcours ofwel in de Herdermarathon zat of in de Rit vd Joybikers te Ronse. Twee tochten die hier op het forum met alle superlatieven overladen zijn
Er zijn die dag wel 5 ritten in O-Vl, maar deze jongen trekt zeker de taalgrens over naar het land vd heksen(bieren) Zelfs de regen gaat me niet tegenhouden. Het is "maar" 50 km, maar het zal nog eens aan 16/uur zijn ipv aan meer dan 26 zoals onlangs in het vlakke Kruiskerke
Als ik tijd heb ga ik de dagen ervoor wel eens kijken hoe het erbij ligt. Ik hou jullie dan wel op de hoogte.
Wegens 28 man naar Houffa...
'k heb deze tocht nog nooit gereden maar het is wel één van mijn favoriete omgevingen om in rond te crossen. Hopelijk leer ik nog wat nieuwe stukken kennen.
Toch verwonderlijk dat er maar zoveel volk naar die TT komt... volgens mij is de kans groot dat 2/3 van hun parcours ofwel in de Herdermarathon zat of in de Rit vd Joybikers te Ronse. Twee tochten die hier op het forum met alle superlatieven overladen zijn
Er zijn die dag wel 5 ritten in O-Vl, maar deze jongen trekt zeker de taalgrens over naar het land vd heksen(bieren) Zelfs de regen gaat me niet tegenhouden. Het is "maar" 50 km, maar het zal nog eens aan 16/uur zijn ipv aan meer dan 26 zoals onlangs in het vlakke Kruiskerke
Als ik tijd heb ga ik de dagen ervoor wel eens kijken hoe het erbij ligt. Ik hou jullie dan wel op de hoogte.
heb hem al gereden bij nat weer (niet te doen !) en bij droog weer (echt super !)winnitou wrote:Heb deze ook al een paar keer gereden en is idd leuk bij relatief droog weer.
ik zie dat niet in de kalender staan, of is dat een Franse tocht ?winnitou wrote:'t Wil er wel om doen dat er een overaanbod is op deze dag en ik overweeg serieus om eens naar Bièvéne(Bever) te gaan daar ze de steengroeve van Lessen aandoen en steengroeves kunnen me best bekoren.
Last edited by tarzan on Sun 17 Aug 2008 14:47, edited 1 time in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Last edited by veeteeteetje on Sun 17 Aug 2008 15:25, edited 1 time in total.