Racing Ralph voor / Furious Fred achter

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
XCRuud
Mountainbiker
Location: Stevens Wave, full SRAM X9, Reba SL, Avid Juicy 5, Crossride, Michelin rubbers

Racing Ralph voor / Furious Fred achter

Post by XCRuud »

Rijdt iemand hiermee ? En hoe zijn de ervaringen ?
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Ik ken verschillende die ermee rijden, en nu, in het zomerseizoen heb ik daar nog nooit over horen klagen
XCRuud
Mountainbiker
Location: Stevens Wave, full SRAM X9, Reba SL, Avid Juicy 5, Crossride, Michelin rubbers

Post by XCRuud »

Rijden ze dan beide banden de 2.25 versie ? Hoe zit het met de lekbestendigheid van de FF of rijden ze met de raceguard versie ?

Bedankt he O:)
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

2.25 versie, enkele met binnenbanden, enkele met no tubes........

lekbestendigheid, met no tubes 2 keer een dikke schroef in de buitenband, tja, ook 2 keer lek he.
XCRuud
Mountainbiker

Post by XCRuud »

Schroef gaat door iedere band heen he, niet alleen bij een lichtgewicht :wink:

Wil zelf met binnenband rijden, ik mik op de raceguard versie. Echter werkt deze dus ?
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Ik heb ze al 2x getest op wedstrijd, 1x met biba, 1x notubes (2.25 versie). Beide keren niks van te klagen gehad, al had ik ze wel vrij hard gepompt.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Zie hieronder
Last edited by roger on Tue 12 Aug 2008 08:43, edited 3 times in total.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Als je graag wat wil rusten onderweg dan moet je zeker Furious Fred rijden,ben er al 10 maal met plat gereden en dan heb ik er nog niet mee gemountainbiked.Ik heb er hier nog 2 liggen je mag ze komen halen.

Als het toch goed moet bollen neem de Geax Saguoro TNT of de Hutchinson Python Allready light beide vullen met da vuil spul en je bent voor een tijdje gerust.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

roger wrote:Als je graag wat wil rusten onderweg dan moet je zeker Furious Fred rijden,ben er al 10 maal met plat gereden en dan heb ik er nog niet mee gemountainbiked.Ik heb er hier nog 2 liggen je mag ze komen halen.

Als het toch goed moet bollen neem de Geax Saguoro TNT of de Hutchinson Python Allready light beide vullen met da vuil spul en je bent voor een tijdje gerust.
Biba of tubeless? Welke luchtdruk dat er dan in de banden?

Ik zelf heb niet te klagen over FF in het zomerzseizoen! Ik rij tubeless en vrij slappe spanning!
pieter mels
Mountainbiker
Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus

Post by pieter mels »

roger wrote:Als je graag wat wil rusten onderweg dan moet je zeker Furious Fred rijden,ben er al 10 maal met plat gereden en dan heb ik er nog niet mee gemountainbiked.Ik heb er hier nog 2 liggen je mag ze komen halen.

ik rijd zelf met maxxlite 310 ook een lichtgewicht, die zou ook niet zo lekbestendig zijn. heb er zelf nog nooit plat mee gereden. denk dat je gewoon domme pech hebt gehad dat je ze 10 x lek hebt gereden.
ligt ook een beetje aan je rijstijl denk ik, je moet gwoon iets netter rijden.
Post Reply