Net terug van de plaatselijke Itek winkel.
Een heele leuke fiets gezien van het merk Bottecchia welke series precies weet ik niet. ben op de site gaan kijken "en die lijken allemaal op elkaar" ik weet wel dat hij afgemonteerd is met Deore XT van Shimano en een rock shox vork heeft die je aan het stuur kan regelen etc...
Iemand ervaring met dit merk van fietsen, prijs kwaliteit etc... Prijs is 629 euro... Ik wou er niet zoveel aan uitgeven maar kan gelukkig zonder BTW kopen... Is dit een goede fiets?
http://www.bottecchia.com/zoom.aspx?img ... height=480
eerste MTB botetecchia
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Re: eerste MTB botetecchia
Post by Mister No Chaïn »
Seg je nu dat Itek fietsen in het zwart verkoopt?Splinter wrote:Prijs is 629 euro... Ik wou er niet zoveel aan uitgeven maar kan gelukkig zonder BTW kopen.
Een brolfiets met een XT blijft een brolfiets, koop een scale 80 ofzo en je zal je over enkele maanden gelukkig prijzen.
Mister No Chaïn wrote:Seg je nu dat Itek fietsen in het zwart verkoopt?Splinter wrote:Prijs is 629 euro... Ik wou er niet zoveel aan uitgeven maar kan gelukkig zonder BTW kopen.
Een brolfiets met een XT blijft een brolfiets, koop een scale 80 ofzo en je zal je over enkele maanden gelukkig prijzen.
dus bottechia is een prulfiets?
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Een fiets van 600 euro met een xt-achterdera, dat moet gecompenseerd worden.Splinter wrote:Mister No Chaïn wrote:Seg je nu dat Itek fietsen in het zwart verkoopt?Splinter wrote:Prijs is 629 euro... Ik wou er niet zoveel aan uitgeven maar kan gelukkig zonder BTW kopen.
Als je ergens een speclist vind mag je ons altijd verrassen maar de rest van de versnellingensonderelen zullen het alivio niveau niet overschrijden, wat ben je dan met de xt-dera?
Beter een degelijke 2pk dan een ferrari-motor in een Lada.
nogmaals ik ken niks van heel dat gedoe... Als ge mij vraagt wat voor eene fiets ik heb... Ne rooie... wat weet ik. Kweet enkel dat het een model van 2008 is met carbon stuur, een vork van rock shox en dat het materiaal wat erop stond van shimano is... Op de website van botetchia staat em niet in de kleur wat ik in de winkel gezien heb... dus I dont know... die foto wat ik eerst gepost had leek er gewoon op... :DMister No Chaïn wrote:Een fiets van 600 euro met een xt-achterdera, dat moet gecompenseerd worden.Splinter wrote:Mister No Chaïn wrote: Seg je nu dat Itek fietsen in het zwart verkoopt?
Als je ergens een speclist vind mag je ons altijd verrassen maar de rest van de versnellingensonderelen zullen het alivio niveau niet overschrijden, wat ben je dan met de xt-dera?
Beter een degelijke 2pk dan een ferrari-motor in een Lada.
http://www.bottecchia.com/default_ita.asp
volgens alain is het een slecht merk... Wil wel weten waarom en wat ik voor 500 euro beter ga vinden dan...
- Kermit
- Mountainbiker
Dit bv http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=51233Splinter wrote:wat ik voor 500 euro beter ga vinden dan...
Enkel nog een andere stuurpen steken (+- €20,- )
Daar zal je veel meer plezier aan beleven.
En ik denk dat je de FX 570 comp XT - Deore bedoelt.
http://www.bottecchia.com/zoom.aspx?img ... height=480