De Heischuur
Heieinde 1
27-40-50 km
9.30-14.00 u
tis in mijne achtertuin, dus kom hier waarschijnlijk mijn kilometers maaien.
28/06/2008 oud-turnhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- devil biker
- Mountainbiker
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
- Point7
- Mountainbiker
Tja...dat is begrijpelijk. Ik sla ook regelmatig TT'en over hier in de buurt van Vosselaar omdat ik vele paadjes allemaal ken.Trekkie 800 wrote:Tis ook mijne achtertuin maar toch ga ik naar Rillaar. Zegt dit genoeg ?
Echter voor iemand die niet uit de streek is kan het nog meevallen maar je moet in deze omgeving geen hoogtemeters verwachten.
Toch kunnen sommige tochten nog goed meevallen als er veel singletracks gebruikt worden en niet alleen veldwegen.
Ik weet niet waar de TT van Oud-Turnhout naartoe trekt maar langs de kanten van Ravels zijn er wel singletracks en bossen te vinden. Dat kan leuk zijn.
Ik kom waarschijnlijk ook om wat afwisseling van parcours te hebben op mijn zaterdags ritje.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Zal het is komen verkennen daar. Is is niet zover van Stabroek af. Moet ni altij ver zen he
.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik kom hier wss ook naartoe met de vriendin. het weer word ook super dus zal wel meevallen.
grtz
grtz
-
Den jjag
- Mountainbiker
Opgepast, Rillaar is zondag.Trekkie 800 wrote:Tis ook mijne achtertuin maar toch ga ik naar Rillaar. Zegt dit genoeg ?
Dus rijd ik ze alle twee,
Voor zover ik weet rijden ze rondom natuurreservaat De Liereman, om dan aan te komen aan de drink ter hoogte aan de brug van Ravels.
Vorige jaren was de bevoorading telkens goed in orde.
Het vervolg van de tocht ging toen verder in de geburen rond Turnhout.
Met een stukje veldweg met een beetje veel los zand! Effe stoempen dus.
Ook een gezellige bedoening achteraf
- Leto
- Mountainbiker
Leuke tocht met ruime bevoorrading. Op drukke wegen stonden mensen om het verkeer tegen te houden, dus
Tocht had wel een groot BLOSO-gehalte (overal zag je de pijltjes), maar aangezien ik niet uit de buurt ben, vond ik dat helemaal niet erg.
Ik kan begrijpen dat sommigen dit geen leuke tocht vinden (relatief weinig single tracks, vooral brede veldwegen), maar ik heb daar helemaal geen probleem mee.
Slechts 2 renners tegengekomen onderweg, dus super rustig kunnen rijden.
Tocht had wel een groot BLOSO-gehalte (overal zag je de pijltjes), maar aangezien ik niet uit de buurt ben, vond ik dat helemaal niet erg.
Ik kan begrijpen dat sommigen dit geen leuke tocht vinden (relatief weinig single tracks, vooral brede veldwegen), maar ik heb daar helemaal geen probleem mee.
Slechts 2 renners tegengekomen onderweg, dus super rustig kunnen rijden.