Specialized Epic 2009 - eerste foto!
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Ik vind het wel grappig dat Specialized steeds meer de kant opgaan van hun grote concurrenten Cannondale. Steeds meer wat C'dale SI-onderdelen noemt. Op die Epic zie ik: Spec. vork, crank, shock, brain, wielen(en zadelpen, zadel, maar dat is niet zo uitzonderlijk.)
Eerst testrijden voor'k zeg wat'k ervan vind. Bij Specialized doet het uiterlijk er voor mij al niet meer toe (voor iets speciaals moet je niet bij Speci zijn), gewoon goeie geo, rijgedrag, ...
Eerst testrijden voor'k zeg wat'k ervan vind. Bij Specialized doet het uiterlijk er voor mij al niet meer toe (voor iets speciaals moet je niet bij Speci zijn), gewoon goeie geo, rijgedrag, ...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
mooie zonder meer
zo te zien doet iedereen het zelfde..
..achterbrug en die demper onder bovenbuis..dit zien we al bij scott en cannondale en nog veel andere
meschien ook leuk is dat de meeste onderdelen nu ook van specialized zijn
zo te zien doet iedereen het zelfde..
..achterbrug en die demper onder bovenbuis..dit zien we al bij scott en cannondale en nog veel andere
meschien ook leuk is dat de meeste onderdelen nu ook van specialized zijn