militair kampioenschap eupen 12/06/08

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
firemen
Mountainbiker

militair kampioenschap eupen 12/06/08

Post by firemen »

hey , zijn der hier mannen die meegedaan hebben op 12/06/08 in eupen.
Ik wel ,amaai da was nie gewoon zeg. Serieus afgezien op de hellingen en met de billen tegen elkaar op de afdalingen. Nee ,grapje vond het eigenlijk wel een schitterend parcour, alleen voor een amateurke gelijk mij toch zwaar.

En boem boem BREMS kwam mij daar weer voorbij , ik hoorde iets , ik keek en weg was hij. Maar da zijn de echte hé.

grtz iv
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Zie ook op de homepage voor een verslagje en de volledige uitslagen...
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Been there, done that, got a t-shirt...

Mooi technisch, super gevaarlijke afdalingen met al diene modder. Ze hadden 't wel uitgezocht hè :wink:

Bjorn heeft me gedubbeld juist voor dat ik de poort terug binnen reed.

30ste... Niet echt tevreden maar ben ook ni gewoon om XC te rijden, geef mij maar de lange adem.
danman
Mountainbiker

Post by danman »

Was ook aanwezig ...

Na 1 ronde geen voorrem meer, wat de afdalingen nog gevaarlijker maakte!!

Op het einde van de tweede ronde sloeg het noodlot echt toe ... trapas die loskwam ... en fiets kwam pas van de fietsenmaker die de trapas vervangen heeft!!!
Op dat moment reed ik op plaats 19 ... aan het einde van de 2de ronde nog even technsiche assistentie gevraagd maar lukte niet ... na enkele meters kwam mijn trapas alweer los, dus moeten opgeven!!

In droge omstandigheden was dit een schitterend en vrij snel parcours, met deze zondvloed was het baggeren en schuiven en afzien ((-:
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

ik heb er overlaatst de walloniacup gereden , heel leuk parcourke
pédro
Mountainbiker

Post by pédro »

Heb ook meegereden en een 6e plaats behaald.
Had in het begin last van koude benen, maar naarmate de wedstrijd vorderde ging het steeds beter.
Veel kuiswerk gehad achteraf en vandaag nog last van zand in de ogen.
Vond het een mooi parcour en is zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes aan de mannen van de 4 daagse in Jambes, door het slechte weer heb ik jullie niet gezien.
firemen
Mountainbiker

Post by firemen »

ha plaats 6 voor pedro das ook één van de 10w tac. Ik zelf plaats 60 , da is gene vette maar ben toch content gezien het parcour en da ik nog maar een goed jaar op een bike zit.

grtz iv
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Niet ingeschreven omdat ik niet zo een wedstrijdrijder ben en de week opleiding LMV kwam dus als geroepen... :lol:

Jullie moeten wel zeer slecht weer gehad hebben, niet? Zat die dag ook in de Ardennen en heb niets dan regen gehad.
firemen
Mountainbiker

Post by firemen »

yes kawa daar heeft ook constant geregend. Het parcour lag er ook zeer gevaarlijk bij, maar was toch plezant zo eens ploeteren. Alleen de bike die wilde op het laatste niet meer mee.

grtz
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Na de tweede doortocht gestopt wegens te gevaarlijke afdalingen met die modder. :oops:
Mijn Geaxen (barro marathon) waren niet de ideale band om daar te rijden (nog zacht uitgedrukt), dus geen risico's genomen.
Geweldig parcours moet dat zijn als het er wat droger bijligt.

Ons Maaike van de 15e wing is mooi mil. kampioene geworden. =D> =D> waarvoor een dikke proficiat.
Ze was 5e of 6e over de streep gekomen, en dat samen met de masters, waar een paar serieuse cracks bijzaten.

Volgende keer hopelijk beter weer, en dus ook een betere rangschikking.

Pike jr
Post Reply