03/05/08 SINT-MICHIELS-BRUGGE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Patrick&Cédric
Mountainbiker

Post by Patrick&Cédric »

Is dit een mooie tocht?

Eventueel enige info + foto's als dat kan.

Dit zie ik staan: 15de Brugse Bossentocht

Veel bos waarschijnlijk.

Grz!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Vorig jaar gereden en mij wreed geamuseerd.

Volgens mij DE tocht als je in die streek eens een beetje (veel) door het bos wilt biken.
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Moustache wrote:Vorig jaar gereden en mij wreed geamuseerd.

Volgens mij DE tocht als je in die streek eens een beetje (veel) door het bos wilt biken.
Sorry Moustache, maar na mijn oprechte mening van vorige november tt is Bouwerke Ed als clublid en parcoursbouwer opgestapt waarbij ook Brubiker als voorzitter mij is gevolgd en nog andere medewerkers.
De meeste private stroken heb ik meegenomen en zullen we in een andere tt gebruiken. Dus hier geen Herdershoevebosje, Foreestbos met heuvel, Kraaienestkasteel en andere dreven meer. Dit wilde ik toch aan iedereen duidelijk maken en ik wil zeker niet na trappen. Ik wens hierbij Dirty Fox, de nieuwe parcoursbouwer het allerbeste! :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Normaal sta ik hier ook aan de start :bounce:
Na de goeie doop van vorig jaar zijn de verwachtingen hoog.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Bouwerke Ed wrote: Sorry Moustache, maar na mijn oprechte mening van vorige november tt is Bouwerke Ed als clublid en parcoursbouwer opgestapt waarbij ook Brubiker als voorzitter mij is gevolgd en nog andere medewerkers.
Dju toch... Jammer... Laat maar vlug iets weten over die nieuwe tocht met de "oude" stroken. (Ik had dienen topic niet echt gevolgd aangezien ik nog niet kon biken nadat ik mijn hand had gebroken. Juist eens het archief nagelezen...)
Bowerke Ed wrote:Ik wens hierbij Dirty Fox, de nieuwe parcoursbouwer het allerbeste! :wink:
@Dirty Fox: Kom eens uit uw schulp hier en vertel eens een beetje over deze nieuwe tocht...
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Was aanvankelijk van plan om deze te rijden.
Maar....wat schiet er nog van over van het o zo prachtige parcours.
In ieder geval liggen de kaarten elders voor deze dag.
Maar ik kan nog altijd van gedacht veranderen maar dan wil ik hier wel overtuigd geraken hier op dit forum.

Dus..........parcoursinfo graag!!!
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

EEn TIPje v/d sluier

Post by long fellow »

:bounce: Brugse Bossen en Poldertocht van 3 mei 2008.
:bounce:
Inschrijvingen : Veemarkt Sint-Michiels, Koningin Astridlaan, 8200 Brugge van 8 uur tot 14 uur
:wink:
Parcoursinfo :
Het parcours werd op vraag van onze sponsor BMW - Cocquyt, waar er ook een bevoorrading zal plaatshebben,enigzins aangepast in vergelijking met vorige tochten. :drunk:
Vanuit de Veemarkt van Sint-Michiels doorkruisen we eerst Tilleghembos richting Lac Van Loppem.
Via Zevenkerke gaan we door Tudor en Beisbroek naar de eerste bevoorrading in het Anker, waar ook de eerste splitsing is.
Voor de langste afstand (ca 53 km) gaan we via Varsenare naar de moeren in Meetkerke en zo naar de tweede bevoorrading ter hoogte van de BMW garage Cocquyt.
Via het Waggelwater, het domein de Koude keuken, de Hermitagewijk en het Coppietersbos keren we terug naar de Veemarkt.
Het zal dus een combinatie zijn van zowel bospaden =P~ als veldwegels :bounce:

De organisatie Brugse Bikers
Last edited by long fellow on Wed 23 Apr 2008 13:36, edited 1 time in total.
Rodenbach
Mountainbiker

Re: EEn TIPje v/d sluier

Post by Rodenbach »

long fellow wrote:Het zal dus een combinatie zijn van zowel bospaden :roll: als veldwegels #-o .
'k hoop dat ge van smiley'kes gemist zijt ? :-? want anders hebt ge precies zelf twijfels bij de waarde van het parcours...
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Ben idd niet sterk in smiley's :oops: , maar 't is aan jullie om het allemaal te ondervinden. :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

long fellow wrote:Ben idd niet sterk in smiley's :oops: , maar 't is aan jullie om het allemaal te ondervinden. :wink:
allez, dan stel ik voor om het volgende te zetten :

Het zal dus een combinatie zijn van zowel bospaden =P~ als veldwegels :bounce:

:wink:
Post Reply