ja ja, het is weer bijna zover. ik heb mij weer laten overhalen om toch weer een jaartje verder te doen. na de 800 deelnemers van vorig jaar kan ik ook moeilijk anders. 3 afstanden met mogelijkheden om uit te bouwen of af te snijden 30- 50- 80 km. alle voorzieningen. met medewerking van volgende mtb clubs: leffers-nijverseel
straf in bergaf - droeshout
slokkers- wieze
deze morgen in dilbeek rond gereden en nog 20 nieuwe kms aan het parkoer toegevoegd.
27-04-08 mazenzele-opwijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- flaming_jakke
- Mountainbiker
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
nog maar één keer gereden in de streek en het smaakte naar meer. dus normaal gezien sta ik hier ook aan de start. Eens zien of ik nog wat west-vlamingen meekrijg.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Zal weer afzien worden voor mij.Technisch ben ik niet al te goed, dus goed om wat bij te leren op zulke tt's. Al zal ik wel wa sukkelen ook hé. Woon dicht bij, te Dendermonde dus ga mat de fiets tot daar komen,op en af toch goed voor zo een 30km extra + de groten tour denk ik ong 110 km 
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
http://www.daanfietsen.be/upload-images ... Daan_1.JPG
voor diegenen die de leuke flyer willen aanschouwen
Streets
voor diegenen die de leuke flyer willen aanschouwen
Streets
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Daan 2004 wrote:..ik heb mij weer laten overhalen om er weer een jaartje bij te doen..
Daan 2005 wrote:..ik heb mij weer laten overhalen om er weer een jaartje bij te doen..
Daan 2006 wrote:..ik heb mij weer laten overhalen om er weer een jaartje bij te doen..
Daan 2007 wrote:..ik heb mij weer laten overhalen om er weer een jaartje bij te doen..
Deze Daan toertocht mag stilletjesaan een klassieker in de streek worden genoemd.Ook dit jaar zal ik aanwezig zijn en zoveel mogelijk medebikers overtuigen om deze schitterende tt mee te pikken.
Topic 2007 : http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... =mazenzele