12/04/08 Zulte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Steentje
Mountainbiker

12/04/08 Zulte

Post by Steentje »

Met meer dan 2.500 deelnemers stilaan een klassieker!!! Hoewel we doorgaans vooral wielertoeristen aantrekken, hebben we dit jaar extra veel aandacht besteed aan het parcours voor de mountainbikers...

Voor amper 5 EUR krijg je:
  • - een volledig vernieuwd parcours met tochten van 45 en 55 km
    - voor de snelle beslissers (tot 2 april): gratis één paar koerskousen (winkelwaarde 11,99 EUR)
    - schitterende bevoorradingen
    - kleedkamers, douches en bikewash
    - gratis bewaakte fietsparking
    - après-bike: alle dranken aan 1 EUR (ook de Grimbergen!)
Bovendien steun je door je deelname het goede doel!

Alle info: http://www.ritvandegouverneur.be/
Last edited by Steentje on Mon 24 Mar 2008 16:43, edited 1 time in total.
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

Hier vorig jaar aanwezig geweest met de mountainbike, kwas op voorhand ingeschreven, dus een mooi paar kousen gekregen, een luxepaar!
De tocht was op bekend terrein voor mij, ben van de streek :bounce: Juist in Machelen was het wat verwarrend, de bevoorading was even zoeken, ze hadden s'morgens nog wat moeten sleutelen ten gevolge van een vinkenzetting!! tja als ge dat niet weet van elkaar dan kan het even in de soep draaien he #-o

Toch een leuke tocht aan mijn achtertuin!! =D> =D>
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Deze 'rit van de gouverneur ' ( André Denijs ) over 2 jaar gereden en was zekers niet slecht , leuk tochtje , alleen spijtig dat het de zaterdag is , want dan kan ik niet .

Het beste !
barty
Mountainbiker

Post by barty »

moonrider wrote:Deze 'rit van de gouverneur ' ( André Denijs ) over 2 jaar gereden en was zekers niet slecht , leuk tochtje , alleen spijtig dat het de zaterdag is , want dan kan ik niet .

Het beste !
Maar Moonie toch,
Het is wel in ZULTE hé, dat kan je toch niet missen??
Greats Barty
barty
Mountainbiker

Post by barty »

hallo,
zal zeker ook aanwezig zijn en zal proberen om de rest van de Anglo Boys (het mtb clubje gekend tot in de kleinste hoeken van het land) op sleeptouw te nemen; Een vernieuwd parcours met wat meer klimwerk :bounce: :bounce: Daar kunnen we enkel blij mee zijn.
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

vorig jaar schitterend weer en supersfeer!
De BB'ers zullen er zeker zijn...

http://www.ritvandegouverneur.be/goede_doel.htm
=D> =D> =D>
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

heb daar vorig jaar iets te lang in het zonnetje blijven plakken in leuk gezelschap,maar de naam ontglipt mij weer. :wink:

dit jaar normaal opnieuw van de partij met KP voor deze prachtinrichting. =D>
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

allo,
vorig jaar ook deze rit gereden,samen met scubaluc,en was er zéér tevreden over :bounce: vooral de mooie tracks langs de oude leie armen konden me zéker bekoren,alsook de doortocht langs het kasteel in olsene!!goede organisatie,goede bevooradingen en uitstekende bepijling!!zal me op voorhand inschrijven want heb nood aan een paar nieuwe kousen!! :^o en beste mensen van de organisatie....als 't mogelijk is,tzelfde weer als de vorige keer...zalig!!so long...
dingo 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Wanneer ik de kalender bekijk voor deze zaterdag,dan is de keuze rap gemaakt. :bounce:Alhoewel het nog een tijdje is,is de kans nu al groot dat ik ook eens de rit van de gouverneur meepik.Heb deze tt nog nooit gereden.Maar een grimbergen aan 1 euro kan ik niet weigeren. #-o
Als het weer gunstig is deze dag,dan zal het met de bike heen en terug worden gebundeld aan de grootste afstand.Wel vernomen dat die zonnige apréstoestanden verraderlijk lang kunnen uitlopen. #-o #-o
Steentje
Mountainbiker

Post by Steentje »

Blij dat de Anglo Boys opnieuw van de partij zullen zijn! Tijdens de verkenning heb ik alvast genoten van het volledig vernieuwde parcours... Onze parcoursbouwer Michel heeft zijn uiterste best gedaan om er iets moois van te maken!

Nu nog duimen voor goed weer!
Post Reply