Ik zou me graag een bril aanschaffen die zich automatisch aanpast aan de lichtstrerkte. Lijkt me wel handig als je in en uit de bossen rijdt. Nu hebben BBB, Shimano,... zo wel brillen, maar die vallen vrij duur uit en bij decathlon staan ze volgende week aanbieding(www.decathlon.be).
Nu zou ik graag weten of iemand al enige ervaring heeft met dit soort brillen in het algemeen?
Bedankt
Bril met fotochromische lenzen
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Lieferschein
- Mountainbiker
Post by Lieferschein »
ik heb zelf een specialized bril en ken iemand met een BBB model.
De specialized verkleurd veeeeel sneller dan de BBB. Het enige nadeel bij de nieuwe bril van specialized is dat ik reeds een rubbertje(dat over de "pootjes" zit) kwijt ben (die hangen namelijk los)
Voor de rest dampt de speci ook minder snel aan en zijn de glazen beter bestand tegen krassen.
De specialized verkleurd veeeeel sneller dan de BBB. Het enige nadeel bij de nieuwe bril van specialized is dat ik reeds een rubbertje(dat over de "pootjes" zit) kwijt ben (die hangen namelijk los)
Voor de rest dampt de speci ook minder snel aan en zijn de glazen beter bestand tegen krassen.