24/03/08 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 't klimmerke
- Mountainbiker
- the grandmaster
- Mountainbiker
zillebeke : de max!
Post by the grandmaster »
Ben al overal wezen biken, van ardennen, voerstreek tot Wissant, maar nergens, (nergens!), voel ik me meer in mijn sas, dan op den dezen!
Deze gewoonweg fantastische mountainbike-ervaring zou ik eenieder aanraden.
Natuurlijk is de organisatie afhankelijk van wat de streek te bieden heeft, maar ze halen er het beste uit.
Bovendien straalt geen enkele mtb-organisatie meer sfeer, warmte en genegenheid uit als deze.(ge krijgt er zelfs een paasei als aandenken!)
allen daarheen, zou ik zeggen.En als ge t maar niks vond, moogt ge t mij altijd komen zeggen. Want hier zal ik zeker niet ontbreken!
the st-petersfriends rule!
Deze gewoonweg fantastische mountainbike-ervaring zou ik eenieder aanraden.
Natuurlijk is de organisatie afhankelijk van wat de streek te bieden heeft, maar ze halen er het beste uit.
Bovendien straalt geen enkele mtb-organisatie meer sfeer, warmte en genegenheid uit als deze.(ge krijgt er zelfs een paasei als aandenken!)
allen daarheen, zou ik zeggen.En als ge t maar niks vond, moogt ge t mij altijd komen zeggen. Want hier zal ik zeker niet ontbreken!
the st-petersfriends rule!
-
de modderfuckers(michael)
- Mountainbiker
Post by de modderfuckers(michael) »
die chrono challenge,hoe werkt dat eigenlijk?
zou dat wel eens willen proberen en eens zien hoe goed of slecht ik ben
de modderfuckers(michael) wrote:die chrono challenge,hoe werkt dat eigenlijk?
eerst en vooral u inschrijven , dan krijg je een nummer voor op de bike , dan ga je naar de start ( waar ieder minuut iemand mag vertrekken ) met je inschrijving waar je gegevens in pc worden getikt , starten , busse geven , en aankomen met een zo'n best mogelijke tijd natuurlijk , en liefst zonder pech
succes !
-
de modderfuckers(michael)
- Mountainbiker
Post by de modderfuckers(michael) »
merci voor de uitlegmoonrider wrote:de modderfuckers(michael) wrote:die chrono challenge,hoe werkt dat eigenlijk?
eerst en vooral u inschrijven , dan krijg je een nummer voor op de bike , dan ga je naar de start ( waar ieder minuut iemand mag vertrekken ) met je inschrijving waar je gegevens in pc worden getikt , starten , busse geven , en aankomen met een zo'n best mogelijke tijd natuurlijk , en liefst zonder pech![]()
succes !
- merida_uci(boskanter)
- Mountainbiker
Post by merida_uci(boskanter) »
zal er normaal ook zijn als het weer het toelaat het is wel een zeer mooie rit