Onlineshop JensonUSA
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Onlineshop JensonUSA
Heeft er al iemand(recent) een kader en/of onderdelen bij http://www.jensonusa.com/ gekocht.Werden er staat(California)- en douanetaksen voor Belgie aangerekend.Alle info met deze online shop,ook eventueel negatieve zijn welkom.Mag ook via pb.Shoot.Thx.
-
redbiker
- Mountainbiker
Ik heb er een paar jaar geleden eens een vork gekocht, afhandeling was perfect. Kreeg een code opgestuurd waarmee ik perfect kon zien waar het pakket zich op dat moment bevond, en werd thuis op de minuut juist geleverd.
Moest wel 70€ invoertaxen betalen, maar die vork was zo goedkoop daar dat dat in de totaalprijs niks uitmaakte.
Moest wel 70€ invoertaxen betalen, maar die vork was zo goedkoop daar dat dat in de totaalprijs niks uitmaakte.
- Mister T.
- Mountainbiker
ik heb twee maanden geleden een tweetal 661 beschermers gekocht; totaal 70 USD of zo.Hemd wrote:Heb op het punt gestaan om daar te bestellen. Misschien doe ik het toch nog. De douane is altijd de bottleneck hier. Kunt pech hebben en ge kunt sjans hebben.
Afhandeling en verzending perfect.
Op pakket stond er - als ik mij dit goed herinner - maar 25 USD als waarde
Wel moest ik een kopie van mijn IDkaart en VISA kaart toesturen. oets om fraude te voorkomen.
die invoerrechten, hoeveel is dat ong procentsgewijs?
dus geen invoerrechten om datgene dat op t pak stond alhoewel visa meer aangeeft?Mister T. wrote:Op pakket stond er - als ik mij dit goed herinner - maar 25 USD als waardegeen invoerrechten dus.
Wel moest ik een kopie van mijn IDkaart en VISA kaart toesturen. oets om fraude te voorkomen.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Ja onder de 25$ geen invoerrechten, maar je moet dit niet op een volledige fiets ofzo proberen denk ik. Mijn Thomson Masterpiece koste in Amerika 99€ incl. verzending terwijl ze in duitsland 199€ kostte... ook 25$ op factuur laten zetten en zo door de douane geraakt.jls wrote:die invoerrechten, hoeveel is dat ong procentsgewijs?
dus geen invoerrechten om datgene dat op t pak stond alhoewel visa meer aangeeft?Mister T. wrote:Op pakket stond er - als ik mij dit goed herinner - maar 25 USD als waardegeen invoerrechten dus.
Als ze je te stekke hebben moet je toch rekenen op 20 - 25%.
- Mister T.
- Mountainbiker
Zou me dan wel verwonderen dat ik, als onwetende consument te goeder trouw, plots een boete zou moeten gaan betalen... dan weiger je de zending hé...Sjoerie wrote:Ja onder de 25$ geen invoerrechten, maar je moet dit niet op een volledige fiets ofzo proberen denk ik. Mijn Thomson Masterpiece koste in Amerika 99€ incl. verzending terwijl ze in duitsland 199€ kostte... ook 25$ op factuur laten zetten en zo door de douane geraakt.jls wrote:die invoerrechten, hoeveel is dat ong procentsgewijs?
Als ze je te stekke hebben moet je toch rekenen op 20 - 25%.
Want serieus: ik had bij de prijs al 10 EUR invoerrechten bijgeteld. Ik had zeker niet gevraagd om een lagere waarde aan te geven. Jenson USA deed het op eigen initiatief. En moet toegeven: commercieel heeft het natuurlijk zo zijn voordelen.