Onlineshop JensonUSA

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Ti AliVe
Mountainbiker

Onlineshop JensonUSA

Post by Ti AliVe »

Heeft er al iemand(recent) een kader en/of onderdelen bij http://www.jensonusa.com/ gekocht.Werden er staat(California)- en douanetaksen voor Belgie aangerekend.Alle info met deze online shop,ook eventueel negatieve zijn welkom.Mag ook via pb.Shoot.Thx.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Heb op het punt gestaan om daar te bestellen. Misschien doe ik het toch nog. De douane is altijd de bottleneck hier. Kunt pech hebben en ge kunt sjans hebben.
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

Ik heb er een paar jaar geleden eens een vork gekocht, afhandeling was perfect. Kreeg een code opgestuurd waarmee ik perfect kon zien waar het pakket zich op dat moment bevond, en werd thuis op de minuut juist geleverd.

Moest wel 70€ invoertaxen betalen, maar die vork was zo goedkoop daar dat dat in de totaalprijs niks uitmaakte.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Hemd wrote:Heb op het punt gestaan om daar te bestellen. Misschien doe ik het toch nog. De douane is altijd de bottleneck hier. Kunt pech hebben en ge kunt sjans hebben.
ik heb twee maanden geleden een tweetal 661 beschermers gekocht; totaal 70 USD of zo.
Afhandeling en verzending perfect.
Op pakket stond er - als ik mij dit goed herinner - maar 25 USD als waarde =D> geen invoerrechten dus.
Wel moest ik een kopie van mijn IDkaart en VISA kaart toesturen. oets om fraude te voorkomen.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Heb daar vorig jaar mijn niterider moab besteld, met invoertaksen :evil:
maar verder prima geregeld. Op maandag besteld, woensdag pakketje.
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Tinky-Winky wrote:Heb daar vorig jaar mijn niterider moab besteld, met invoertaksen :evil:
maar verder prima geregeld. Op maandag besteld, woensdag pakketje.
Das rap :P
jls
Mountainbiker

Post by jls »

#-o
Last edited by jls on Tue 11 Mar 2008 12:35, edited 1 time in total.
jls
Mountainbiker

Post by jls »

die invoerrechten, hoeveel is dat ong procentsgewijs?
Mister T. wrote:Op pakket stond er - als ik mij dit goed herinner - maar 25 USD als waarde =D> geen invoerrechten dus.
Wel moest ik een kopie van mijn IDkaart en VISA kaart toesturen. oets om fraude te voorkomen.
dus geen invoerrechten om datgene dat op t pak stond alhoewel visa meer aangeeft?
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

jls wrote:die invoerrechten, hoeveel is dat ong procentsgewijs?
Mister T. wrote:Op pakket stond er - als ik mij dit goed herinner - maar 25 USD als waarde =D> geen invoerrechten dus.
dus geen invoerrechten om datgene dat op t pak stond alhoewel visa meer aangeeft?
Ja onder de 25$ geen invoerrechten, maar je moet dit niet op een volledige fiets ofzo proberen denk ik. Mijn Thomson Masterpiece koste in Amerika 99€ incl. verzending terwijl ze in duitsland 199€ kostte... ook 25$ op factuur laten zetten en zo door de douane geraakt.

Als ze je te stekke hebben moet je toch rekenen op 20 - 25%.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Sjoerie wrote:
jls wrote:die invoerrechten, hoeveel is dat ong procentsgewijs?
Ja onder de 25$ geen invoerrechten, maar je moet dit niet op een volledige fiets ofzo proberen denk ik. Mijn Thomson Masterpiece koste in Amerika 99€ incl. verzending terwijl ze in duitsland 199€ kostte... ook 25$ op factuur laten zetten en zo door de douane geraakt.

Als ze je te stekke hebben moet je toch rekenen op 20 - 25%.
Zou me dan wel verwonderen dat ik, als onwetende consument te goeder trouw, plots een boete zou moeten gaan betalen... dan weiger je de zending hé...

Want serieus: ik had bij de prijs al 10 EUR invoerrechten bijgeteld. Ik had zeker niet gevraagd om een lagere waarde aan te geven. Jenson USA deed het op eigen initiatief. En moet toegeven: commercieel heeft het natuurlijk zo zijn voordelen.
Post Reply