hey ik ben 12 jaar en hou kweetnie oeveel van mountainbiken.
Maar als er nu geen rit is hier in de buurt wil ik op de baan trainen
ik rij nu nog met een heel oude colnago koersfiets maar zou graag een beginnerskoersfiets hebben. Mijn ouders willen hier niet in mee, dus vraag ik aan jullie wat ik moet doen om hen te overtuigen of op een andere manier aan 1 geraken.
P.S. : ik ben jarig op 18 maart
greetz
racefiets
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
ullewupper
- Mountainbiker
- wouterdhoye
- Mountainbiker
Post by wouterdhoye »
Hoi,
Je kan voor een koersfiets sparen bijvoorbeeld door hier en daar klusjes op te knappen.... en je dan een leuk occasietje kopen... of... en dat kan je aan je ouders misschien gemakkelijker verkopen... Op je MTB smalle baanbandjes leggen... Bijvoorbeeld Continental sportcontact... Dat is veel goedkoper en je hebt geen onderhoudskosten van een tweede fiets...
beste groeten,
Wouter.
Je kan voor een koersfiets sparen bijvoorbeeld door hier en daar klusjes op te knappen.... en je dan een leuk occasietje kopen... of... en dat kan je aan je ouders misschien gemakkelijker verkopen... Op je MTB smalle baanbandjes leggen... Bijvoorbeeld Continental sportcontact... Dat is veel goedkoper en je hebt geen onderhoudskosten van een tweede fiets...
beste groeten,
Wouter.
Klopt.wouterdhoye wrote:Hoi,
beste groeten,
Wouter.
Beter en paar duurdere snelle bandjes op je mtb dan een goedkope racefiets met bijbehorende extra kosten.
Wij hebben een occasie mbk koersfiets te koop! Slooping maat S
shimano ultegra
sirocco wielen
9-speed
nog in zeer goede staat
zie hieronder
http://www.kapaza.be/detail/8009014/
shimano ultegra
sirocco wielen
9-speed
nog in zeer goede staat
zie hieronder