Wie gaat deze rijden of heeft hem al gereden?
Is hij moeilijk,.....enz. Info.
Ik ga daar 3 weken op camping.
Wil hem rijden ,als ik me kan voorbereiden anders zal het de 50km zijn.
La traversée de Bourg d'Oisans marahton
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Het lijkt me best dat je je titel van dit topic aanpast want dit is niet echt duidelijk. De website die je vermeldt, omvat zowal alle cyclo gerichte initiatieven, ik vermoed dat je het hebt over La traversée de Bourg d'Oisans.
Deze staat ook op mijn (onze) planning voor de zomer. Qua info vind je er niet zo veel info over, hij staat een beetje in de schaduw van het gekendere marathongeweld zoals Salskammergut ed. Het heeft in ieder geval meer dalende "hoogte"meters als stijgende maar op baserend op de verslagen die ik er al heb van gelezen is hij niet te onderschatten, zoals elke alpenmarathon van dit aantal km's.
Inschrijvingen openen binnen enkele weken. Voordeel is dat je iets voor het middag uur start, je hoeft dus niet 's morgens vroeg op te staan. Dit heeft vooral zijn voordeel qua eten. Nadeel is dan wel dat je start op het warmste van de dag...
Deze staat ook op mijn (onze) planning voor de zomer. Qua info vind je er niet zo veel info over, hij staat een beetje in de schaduw van het gekendere marathongeweld zoals Salskammergut ed. Het heeft in ieder geval meer dalende "hoogte"meters als stijgende maar op baserend op de verslagen die ik er al heb van gelezen is hij niet te onderschatten, zoals elke alpenmarathon van dit aantal km's.
Inschrijvingen openen binnen enkele weken. Voordeel is dat je iets voor het middag uur start, je hoeft dus niet 's morgens vroeg op te staan. Dit heeft vooral zijn voordeel qua eten. Nadeel is dan wel dat je start op het warmste van de dag...
hy info ze hier ze
deze mountainbike tocht
is heel zwaar
te beginnen met met start in les duex alp
3km bergop dan op de zwarte afdaling's piste naar beneden niet voor watjes
dan aangekomen beneden 16km klim
zonder 1vlakke stuk
dan weer heel lange techische afdaling
dan terug omhoog naarhet skistation de auris die gepaseerd
gaat vals plat richting alp d heuz
om dan in vandaar uit de moeilijke (afdaling) <zitten ook in de chrono afdalingen VAN DE MEGA AVALANCH
tips zie dat ge kunt afdalen
tip2 zie dat polsen getraind zijn
tip3 ik ga hem ook rijden een ken elke bocht van buiten
vragen stuur ze maar naar
www.apk-kis mtbteam
mischien tot daar
is heel zwaar
te beginnen met met start in les duex alp
3km bergop dan op de zwarte afdaling's piste naar beneden niet voor watjes
dan aangekomen beneden 16km klim
zonder 1vlakke stuk
dan weer heel lange techische afdaling
dan terug omhoog naarhet skistation de auris die gepaseerd
gaat vals plat richting alp d heuz
om dan in vandaar uit de moeilijke (afdaling) <zitten ook in de chrono afdalingen VAN DE MEGA AVALANCH
tips zie dat ge kunt afdalen
tip2 zie dat polsen getraind zijn
tip3 ik ga hem ook rijden een ken elke bocht van buiten
vragen stuur ze maar naar
www.apk-kis mtbteam
mischien tot daar
Hij kameleon, mooie site, ik denk dat we in vogelvlucht niet zo ver van mekaar wonen.
Ik ga hem proberen te rijden als .... . Waarschijnlijk de korte, met fustratie maar ja rij maar 2 keer per week dus wat hoog gegrepen.
Alhoewel wil alleen maar uitrijden, uitslag van geen belang.
Heb wel al eens theux en malmedy(85km), waimes enz. gereden maar toen reed ik 3 keer per week.
De afdalingen zijn ze echt zo moeilijk? bv. zoals in de ardenne of moeilijker, zet je je zadel lager voor de afdalingen?
Ik ga hem proberen te rijden als .... . Waarschijnlijk de korte, met fustratie maar ja rij maar 2 keer per week dus wat hoog gegrepen.
Alhoewel wil alleen maar uitrijden, uitslag van geen belang.
Heb wel al eens theux en malmedy(85km), waimes enz. gereden maar toen reed ik 3 keer per week.
De afdalingen zijn ze echt zo moeilijk? bv. zoals in de ardenne of moeilijker, zet je je zadel lager voor de afdalingen?
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Re: www.apk-kis-mtbteam
Deze link werkt niet.KAMELEON wrote:www.apk-kis-mtbteam
HY ANTWOORD OP JULLIE
JIMPIE
afdalingen zijn lang een vermoeiend maar als uitslag niet je hoofddoel is kun je hem altijd aan als goed gelezn heb ga daar 3weken veblijven
dus tijd genoeg om te leren afdalen
14 JULY denk ik
hoekske
www.apk-kis- mtbteam
serge
afdalingen zijn lang een vermoeiend maar als uitslag niet je hoofddoel is kun je hem altijd aan als goed gelezn heb ga daar 3weken veblijven
dus tijd genoeg om te leren afdalen
14 JULY denk ik
hoekske
www.apk-kis- mtbteam
serge
- teamspirit
- Mountainbiker
Post by teamspirit »
Kameleon,
weet gij of er hier GPS-tracks van bestaan en zo ja via welke link?
wij zitten er van 20/07 tem 25/07 en zouden em graag eens rijden...
alvast bedankt,
Teamspirit
alvast bedankt,
Teamspirit
- teamspirit
- Mountainbiker
Post by teamspirit »
Kameleon,
alvast bedankt,
Teamspirit
alvast bedankt,
Teamspirit